Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Jag skippade tröjan med Gemstones och tog suiten i 92 istället.
    Hoppas att den passar på Ida som är 82 cm?

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma

...och så skrev jag i fel tråd ser jag nu Fast det handlade iaf om shopping

• LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-01-01 14:28:49 följande:
    fint resonemang du har... Jag har snart tömt mina shoppingkonton till botten. Jag tycker det är lättare att hålla reda på kontona om det är plus minus nollFlört
    Innan alla julkalendrarna låg jag ett par tusen plus på T-kontot. Det är lättare att göra ett köp bara för att det är såååå fint, än som nu när det bara finns ett par hundra kvar och man måste sålla ut det finaste.

Har lite kläder som ligger på kanskelistan, flickorna passar inte så bra i dem och de är svårmatchade. Ev ska jag slänga ut dem på T men om det går trögt nu så vet i tusan. Då får de gå ut lagom till BB/lön istället.
  • LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-01-01 14:46:21 följande:
    ja, julkalendrarna jaGlad Men jag är så nöjd med alla mina köp så jag är ff lite smålyrisk över det mesta faktiskt. Lite knäpp är jagFlört

Tycker du skall vänta med auktioner till senare i måndaden. det ska jag iaf göra...även om jag vill slänga ut allt nu. Håller på att rensa lite i huset.
    Jag väntar fortfarande på en liten Molo stjärnsuit och en ESL rådjurssuit och mössa. Alla bebisens kläder ligger och väntar på att få användas. Går och tittar på dem varje dag, är nog lite knäpp jag med

Jag tar nog fram allt, stryker, fotar och lägger i PRO så länge.
  • LitenBlomma

Men jesus vad ni har många konstiga köpare Förvånad Tur att jag inte råkat ut för så mycket strul *peppar peppar*

• LitenBlomma

Jag tar inte heller något extra, ger tillbaka om någon betalat för mycket eller bjuder på det om jag själv räknat fel. Hade 5:a ett tag men efter mitt säljrejs nu innan jul skönk den ett snäpp Obestämd Bjuder tom på mailingbagsen.

• LitenBlomma
    piiiinkcat skrev 2011-01-03 17:43:39 följande:
    Skaffa en sådan där apparet som suger ut luften.. de är perfekta.. då kan man klämma i hur mycket som helst =) 

Skämt å sidå..

Jag är nog ganska så kräsen... oftast skriver jag på breven vad de skall ha för frankering, men när jag väl kommer bort till posten så brukar de helt plötsligt kosta mindre... Så jag vet inte.. Jag tycker paket är skrymmande.. sen tycker de på affären att de är oskrymmande.. =)
    Apparat som suger ut luft...dammsugare menar du Drömmer
    Skämt å sido så är dammsugartricket the shit!
  • LitenBlomma
    h80 skrev 2011-01-03 20:39:54 följande:
    vilken storlek har man när man är 9-10år?
    Min son fyller 9 i feb och han har stl 146/152.
Svar på tråden Traderatråden nr 16