• star67

Traderatråden nr 16

någon vet varför mina mail hamnar i skräppost??

• star67
    LitenBlomma skrev 2010-12-07 23:44:41 följande:
    Har du för hög säkerhet på?
    jag vet inte men har inte hänt förut. jag bara bytte förnamn.
  • star67
    Hannah74 skrev 2010-12-07 23:40:58 följande:
    Jag köper oftast paket m mailingbag så jag får större och mindre, de mindre är väl typ 13x17 lr nåt. Går i en barntröja eller ett par byxor så slipper jag slösa på de stora;)
    kanske du menar 20x26 ? den skulle passa bra tror jag för att till varor som är skrymmande kan jag använda lindex hm påsar.
  • star67

någon vill betala men hon säger det går inte jag har swed bank. någon sagt tidigare att man ska fylla 0 or men var?? 22222  042222222

• star67

hur ska man få bort rök lukt.?? jag har såld en klänning som var hängd i gardroben tillsammans med min man jacka och den luktar rök jag hade tvättat den innan jag skickar men den är helt ny. min man rökar inte men han har varit med kompisar som rökar.

• star67
    piiiinkcat skrev 2010-12-10 11:48:22 följande:
    knepigt... jag hade samma problem med ett par lära gå kängor  som jag sålde för ett tag sedan.. eller inte riktigt samma sak, men de stank verkligen när jag fick tillbaka dem.. gav upp till slut och slängde dem.
    jag har häng ute den hoppas att det går bort.
  • star67
    emme 86 skrev 2010-12-10 11:53:02 följande:
    Ja hur sjutton var de man skulle göra nu igen? *funderar*
    Undra om det inte vart så att man ska använda ett såntdär klädesskydd (som man hänger kläderna i) och ha lite ättika i botten i en liten skål eller liknande och låta vara under natten.
    Funkar säkert att ha en svart plastsäck oxå, bara man täpper till öppningen.
    ska prova
  • star67

om man läger den 19 avslut skulle folk buda på dam fest klänningar eller är det försend ??

Svar på tråden Traderatråden nr 16