• star67

Traderatråden nr 16

ska medela henne kanske 40 också funkar .

• star67
    Sophie81 skrev 2010-12-16 15:39:52 följande:
    ojdå, det var ju lite otur. men det är nog ändå bäst att maila så hon vet att hennes vinst dröjer.
    riktigt otur faktiskt jag har en vara som avslutade den 8 ingen betallning fortfarande. o den som jag har tjänat ganska mycket på inte finns att skicka.Rynkar på näsan
  • star67
    star67 skrev 2010-12-16 14:57:25 följande:
    jag sålde en klänning stl 42 igår och jag hoppades på att köpare inte betalar snabbt för att klänningen är inte 42 den är 40 jag hade en beställning som jag borde ha fått den igår och där fanns stl 42 men beställningen är inte kommit än den kanske kommer på måndag eller tisdag. köpare har betalat idag och hon har medelat kvittot, o hon skulle vara glad om jag kunde skicka den idag, vad ska jag göra nu ska bretta för henne eller jag väntar tills måndag. även om jag hade den det var svårt att jag posta den efter 15 för att hennes betallning kommer efter kl 15.min barn är magsjuka.
    nu jag fick svår av köpare o att det är oky även om att hon tänkte ha den på lördag. men jag tänker skicka ett litet gåva till henne någon har ett bra tips.??
  • star67
    Sophie81 skrev 2010-12-17 12:14:18 följande:
    ska kanske vara något som inte väger så mycket så det påverkar fraktkostnanden?
    Kanske en trisslott?
    ja det är bra.
  • star67

vilken dag är sista dag att man skicka via posten för att få paket innan jul.??

• star67

nu jah har skicka två paket till någon men vet inte vem som är??Rynkar på näsan hoppas att hon hör av sig.

• star67

vilken penor använder ni när ni skriver adress på mailingbags, går med vanliga.??

• star67

en snabb fråga hoppas att någon svarar mig snabb.
    en tjej har vunnit en klänning av mig och hennes mamma en, och hennes mamma har mailat och hon vill att jag skickar klänningen till sin dotter som ska ha den till julafton. och de har redan betalat 36 för frakt för en klänningen o den andra 24. om jag packar tillsammans blir frakt 48kr. hur hade ni gjort?? skulle det påverka leveransen om jag packar tillsammans.??

• star67
    Smultronhjärta skrev 2010-12-21 08:41:59 följande:
    Om det blir 48kr i frakt vid sampackning så hade jag betalat tillbaka 12kr alternativt så får du väl skicka de var för sig så att angivna porton stämmer
    oky jag skickar var av sig. tack.
Svar på tråden Traderatråden nr 16