• Yosa

Traderatråden nr 16

240g plus skrymmande blir 36kronor i frakt va?

• Yosa
    Mammiztill2 skrev 2010-04-07 13:06:09 följande:
    ja de stämmer,, men har du paktierat det?! från 251 gram och uppåt är det 36+12
    De väger 240g respektive 175g så skrymmande + emballage borde gå med 36kr totalt
  • Yosa
    h80 skrev 2010-04-07 13:11:33 följande:
    oj, har han bara 18/19 är är 2 år? Min tjej har 21 o är 1½.
    Min Albin blev 2 i januari och har allt från 22-25 i skor beroende på märke
  • Yosa

Är det frakten i auktionen man ska betala ovsett vad frakten blir i slutändan? Hittade en auktion där det står 12 kr i frakt men som nästan borde vara 36kr

• Yosa
    Viktorsmamma skrev 2010-04-08 19:20:00 följande:
    149 enligt deras sida, där fanns dock bara svarta.
    Svarta är ju dötråkigt till en liten tjej .
  • Yosa

Hur fungerar prolistern? Kan man använda sig av det på bara 2-3 auktioner? Är vitsen den att man skriver allt i lugn och ro och sen bara sänder ut det? när jag installerat kin prolister, vart hittar jag den då? Finns den sen inne på min sida på "sälja"?

• Yosa
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:29:58 följande:
    säger du DISK maskins tablett wow de är allt värt att pröva nästa gång.dottern hade på sig ett par helt nya byxor & tröja och vi var ute i skogen, men vops så trilla hon fast i vatten/lera med båda benen och ner i stövlar och de överfragsbyxorna hon hade på sig då. men fläckarna från den leran har inte gått bort på de nya byxorna fast det var de första jag tvättade då jag kom hem
    OT! DISK-maskinstablett är bland de starkaste/farligaste i hemmet. Ibland lägger jag en tablett i toastolen när jag går och lägger mig. På morgonen är rören/böjen i botten på toastolen helt rent!
  • Yosa
    Hur fungerar prolistern? Kan man använda sig av det på bara 2-3 auktioner? Är vitsen den att man skriver allt i lugn och ro och sen bara sänder ut det? när jag installerat kin prolister, vart hittar jag den då? Finns den sen inne på min sida på "sälja"?

Kan man sen välja när de ska ha auktionsslut? har det att göra med när jag skickar ut dem eller skickas alla ut på samma gång?
  • Yosa

Hur fungerar detta med automatiskt vinnarmail? Gick in på mina säljverktyg och skrev lite text där och betalningsuppgifter/kontonummer. Kommer detta då automatiskt med i det mail som Tradera skickar ut till vinnaren? Behöver jag inte skicka ut uppgifter?

Svar på tråden Traderatråden nr 16