Traderatråden nr 16
Här vill jag vara med! Köper och säljer lite grann, tittar mycket på tradera

Den här tycker jag var kul
www.tradera.com/annonsen-kommer-strax-auktion...

jag har några köpare som inte har lämnat omdomme auktionen slutade i början av dec, vet inte om jag lämnar omdömme på de först kanske de också lämnar eller vad tycker ni?? 21 st har inte lämnat omdömme
jag har en grjej ute köp nu pris för 350 kr men ä'r slutsåld o mycket popolär, nu jag fick ett mail av någon att den är för 150 kr och 350 köpnu?? varför folk brer sig så mycket om vad andra gör?? jag svårade henne att jag har inte tvungat någon att köpa den för 350 kr jag har 1 kr utropspris. och den drukar gå mer än 350 kr ibland.
En köpare budade på 2 av mina auktioner en av de var vinnande bud 225 KR OCH EN FÖR 205 KR efter auktionen var slut kontaktade hon mig att hon vill ha bara den för 205, sen jag lagt ut den andra och gick för 146 kr och om jag lägger ut den också går inte så bra eftersom de gick bättre innan jul o nyår.
Men nu har gått 10 dagar utan att hon betala eller maila, jag har mailat henne får se om hon svårar. om hon inte betalar ska jag själv klart lämna - men om hon betalar skulle ni ha lämnat - på den auktion som hon inte ville ha??+
min frakt stämplar har blivit mindre hur får jag veta vem som har gjort det ?? 3 köpare har lämnat omdömme kan det vara en av de eller kan det vara någon annan som gjorde så men det vissade inte ??
ohhh va jobbigt jag fick 24 mail av en köpare i kväll o 3 st igår som bara frågar om en klänning jag är 100% säkert att hon inte köper nu jag blev trött o jag sa till henne att jag inte orkar svåra mer.