• star67

Traderatråden nr 16

madde10 skrev 2010-12-29 12:18:56 följande:
    Hej!
    Här vill jag vara med! Köper och säljer lite grann, tittar mycket på tradera Skrattande

Den här tycker jag var kul

www.tradera.com/annonsen-kommer-strax-auktion...
    jag tror han anmälde sig till tradera gratis annonser men han hade de inte fardigt. Skrattande
  • star67

jag har några köpare som inte har lämnat omdomme auktionen slutade i början av dec, vet inte om jag lämnar omdömme på de först kanske de också lämnar eller vad tycker ni?? 21 st har inte lämnat omdömmeFörvånad

• star67

jag har en grjej ute köp nu pris för 350 kr men ä'r slutsåld o mycket popolär, nu jag fick ett mail av någon att den är för 150 kr och 350 köpnu?? varför folk brer sig så mycket om vad andra gör?? jag svårade henne att jag har inte tvungat någon att köpa den för 350 kr jag har 1 kr utropspris. och den drukar gå mer än 350 kr ibland.

• star67

En köpare budade på 2 av mina auktioner en av de var vinnande bud 225 KR OCH EN FÖR 205 KR efter auktionen var slut kontaktade hon mig att hon vill ha bara den för 205, sen jag lagt ut den andra och gick för 146 kr och om jag lägger ut den också går inte så bra eftersom de gick bättre innan jul o nyår.

Men nu har gått 10 dagar utan att hon betala eller maila, jag har mailat henne får se om hon svårar. om hon inte betalar ska jag själv klart lämna - men om hon betalar skulle ni ha lämnat - på den auktion som hon inte ville ha??+

• star67
    piiiinkcat skrev 2011-01-01 18:09:26 följande:
    Har man väl budit på en sak så är man skyldig att betala.. skulle anmäla dem direkt om de inte följer de regler säljaren satt upp. Det vill säga om du har några..... Här har jag satt fem dagar, och man skall maila när man satt över pengar annars blir det negativt omdöme. Jag sätter omdömen så fort jag skickat varan.
    nu hon har hört av sig att hon hade glömt bort den men vet inte när hon ska betala bara för en auktion för att den andra hon mailade direkt efter avslutade auktion o sa att hon inte vill ha den. får se när hon betalar det är inom 4 dagar jag har skrivit.
  • star67

min frakt stämplar har blivit mindre hur får jag veta vem som har gjort det ?? 3 köpare har lämnat omdömme kan det vara en av de eller kan det vara någon annan som gjorde så men det vissade inte ??

• star67
    Sophie81 skrev 2011-01-03 14:19:43 följande:
    jag tror inte man kan se vem som sänkte.
    jag har inte tagit något extra varför de sänker på frakten??

en foundation flaska 100 g blir frakten 24kr eller 12kr??
  • star67

ohhh va jobbigt jag fick 24 mail av en köpare i kväll o 3 st igår som bara frågar om en klänning jag är 100% säkert att hon inte köper nu jag blev trött o jag sa till henne att jag inte orkar svåra mer.

• star67
    star67 skrev 2011-01-11 20:54:45 följande:
    ohhh va jobbigt jag fick 24 mail av en köpare i kväll o 3 st igår som bara frågar om en klänning jag är 100% säkert att hon inte köper nu jag blev trött o jag sa till henne att jag inte orkar svåra mer.
    jag tror jag ska spära henne
Svar på tråden Traderatråden nr 16