• star67

Traderatråden nr 16

en köpare vill buda på min auktion från Israel jag har en liknande vara och hon vill buda men på denna auktion som jag har ute jag har inte valt international. vad hade ni gjort?? hade ni lagt upp den andra med international??

• star67

Jág undrar om man kan ändrauppgifter på sin konto tex om min konto på tradera är i min mans namn kan jag ändra den till mitt namn???

• star67
    pomola skrev 2011-03-21 23:46:36 följande:
    Nej, det tror jag inte att du kan göra. Kontot registrerades väl med personnummer från början.
    ja jag vet men om man kontaktar tradera då kan de göra det. jag tänker på att inte får betala skatt får att min man jobbar och jag jobbar inte så det hade varit bättre om det var på mitt namn då risken för att betala skatt hade varit bättre, men vet inte hur de brukar göra med skatt och så??!! jag säljer nu nya kläder.
  • star67
    AochJsMamma skrev 2011-03-22 08:51:21 följande:
    har för mig att du måste gör aen VINST på minst 50 000 kr per år för att du skall vara skattskyldig. Och i vinst gör man ju oftast inte jättemkt (Köp pris-slutbud-kostnader= vinst)
    jaha nej 50 000 kr man får inte i bara ett år som vinst, men undrar hur de kan veta om man har gjort vinst eller inte?
  • star67

ohh nu tänkte jag läga ut några plagg men min våg funkar inte, när jag tar bort batteri och sätta igen den funkar men när den stänger av och så sen öppnar inte igen tills jag tarbort batteri igen o sätta på igen och så. kan det vara att batteri är för svag??

• star67

hej! jag har en fråga!! jag har en jeansklänning stl 98/104 heltny om jag lägger den upp på tradera får jag bra betalt för den tror ni hur mycket kan man få för den.?? annars tänker jag ge den present till någon kanske.
    det är denna.
  • star67
    Yosa skrev 2011-03-24 18:48:52 följande:
    Vilket märke?
    den köpte hennes faster från utlande och den kostade ca 250 -300 kr
  • star67

en köpare från norge undra om jag kan skicka till Norge men det står i auktion inom sverige kan hon buda då, och undrar hur gör man med betalnning från utlandet??

Svar på tråden Traderatråden nr 16