Traderatråden nr 16
en köpare vill buda på min auktion från Israel jag har en liknande vara och hon vill buda men på denna auktion som jag har ute jag har inte valt international. vad hade ni gjort?? hade ni lagt upp den andra med international??
en köpare vill buda på min auktion från Israel jag har en liknande vara och hon vill buda men på denna auktion som jag har ute jag har inte valt international. vad hade ni gjort?? hade ni lagt upp den andra med international??
Jág undrar om man kan ändrauppgifter på sin konto tex om min konto på tradera är i min mans namn kan jag ändra den till mitt namn???
ohh nu tänkte jag läga ut några plagg men min våg funkar inte, när jag tar bort batteri och sätta igen den funkar men när den stänger av och så sen öppnar inte igen tills jag tarbort batteri igen o sätta på igen och så. kan det vara att batteri är för svag??
en köpare från norge undra om jag kan skicka till Norge men det står i auktion inom sverige kan hon buda då, och undrar hur gör man med betalnning från utlandet??
oj nu såg jag att hon har 0 omdömme vill inte riskera.