Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2011-02-06 12:02:42 följande:
    jo jag funderar på att sälja sonens kavat, de är ca 1cm tillgodo i dem nu, och de lär ju inte passa länge alls.. :-S

men vet inte vilka ja ska köpa istället. hittade ett par snygga på Ellos:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...
    men de är ju mer för sommaren tyvärr..
    Tålig och slitstark känga i äkta skinn som är smuts och vattenavstötande. Den funkar absolut en vårdag! Meja hade en liknande fast ljusråsa som första känga när hon var 1 år, satt perfekt!
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    Viktorsmamma skrev 2011-02-06 12:16:33 följande:
    ja, de va ju så fina också
    han har fodrade stövlar & ofodrade så de kan han ha på dagis gott och väl men man vill ju ha nå snyggare då man åker iväg och går på stan än stövlar

tror du dessa går bra på tradera:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=

de är slutsålda på Ellos utom strl 19 och vi har de i 22 (14,2cm)  som kommer bli försmå direkt (tur nog) och är i nyskick. de är ju så fiina
    Satte ut Mejas vårskor i höstas, de funkar ju både höst och vår, och hade ett Köp Nu på 150kr. Gick på bara några minuter!
  • LitenBlomma
    Tessie2022 skrev 2011-02-06 12:20:46 följande:
    Nja, de är färglada men inga stjärnor Rynkar på näsan.. Vill inte lägga ut bild på de här men klänning i som är randig i flera färger och sen enfärgade leggings till.. Little Lizard.
    T är ju lite lurigt nu, en del går trögt och en del superbra... Sätt dem för det du vill ha första gången och blir det inte sålt så testa nån FB grupp eller sänk lite? Jag testar mig fram själv just nu vart det går bäst, FB eller T.
  • LitenBlomma
    Viktorsmamma skrev 2011-02-06 12:29:25 följande:
    okej, jo lite mer vill ja nog ha än 150kr då de är  använda endast september - oktober och då i omväxling med 3 andra par skor sen att nypriset då va 500kr så hmm..

får se vad man vågar sätta ut de för. men väntar nog och ser om de kommer nån kampanj på T med gratis avgifter
    Jag tycker att 150 är ok för ett par skor som är använda i ca 3 mån (en årstid), sen tillkommer frakt så nästan 200kr blir det för köparen.
  • LitenBlomma
    alvaereva skrev 2011-02-06 15:26:32 följande:
    Kanske slutat säljas och ungarna vill ha sina "vanliga" nappar?
    Ja nåt sånt måste det vara. Och om barnet då vägrar annan tutte och som då leder till att barnet inte sover så skulle nog jag oxå bli rätt desperat
  • LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-02-07 09:13:34 följande:

Kollade in mina auktioner-tycker det går ganska bra på T.
    La ut 3 auktioner igår, enligt mig ganska attraktiva saker, men ingen har varit inne på dem så de var ju inte alls attraktivaRynkar på näsan men ja ja...
    är ändå glad att jag har bud på några av mina gamla tröjor som jag hade när jag hade en mer "sportig" look än idag (ser inte så sportig ut nu efter 2,5 år som f-ledigSkrattande)

Är det inte just då man ser väldigt sportig ut...med sina träningsbyxor
  • LitenBlomma

Kalmarbrud: Jag la ut nån dans men det måste varit nån annan du menar, för "grym" skulle jag inte beskriva mig som Är förövrigt höggravid igen, jo vi har en tv

• LitenBlomma
    Tessie2022 skrev 2011-02-09 10:14:41 följande:
    HA HA HA Skrattande Skrattande Skrattande

Oj vad jag skrattade.. Men måste erkänna att jag beundrar dig som orkar skaffa så många och så tätt Glad! Jag har mina med 20 mån mellanrum och tycker det var perfekt. Dock har jag inte kännt någon som helst lust för fler barn förrän nu (vi har flera kompisar som börjar få barn titt som tätt nu - och då blir jag bebis sugen oxå..). Tyckt det varit fullt tillräcklig med de vi har - även om de faktiskt är väldigt lugna och snälla.. Men de har trots ändå! Och frågan "Varför" från dottern kan reta gallfeber på mig.. Skrikandes Tungan ute
    Jag hade kunnat köra på en till efter den här och sen (kanske) Tyst kännt mig färdig, fyller 30 nästa år. Det där bebissuget är livsfarligt men som du skriver, de blir stora oxå och kräver nästan mer än en sån liten. Det är nog fördelar och nackdelar med att både har få och många barn. Just nu t.ex så leker snart 9 åringen och snart 3 åringen där uppe, lilla skruttan är här nere hos mig och bara myser. Hjärta
  • LitenBlomma
    kalmar brud skrev 2011-02-09 16:09:25 följande:
    Hehe, men det var ju du som jag menade. Jag diggar dina danser
    Tackar Drömmer
Svar på tråden Traderatråden nr 16