• iser

Traderatråden nr 16

HonSomVet skrev 2010-09-08 19:31:43 följande:
    Röd.

Fick förresten ett trevlig omdömde idag. Jag är en sådan där som alltid nojjar över att köparna ska vara missnöjda eller att jag beskrivit ett plagg för dåligt osv. Men med min ena reima-overall var jag kanske för ärlig med alla små skavanker jag hittade (som förmodligen inte hade någon betydelse) för köparen skrev: I mycket bättre skick än jag förväntat mig!

Skönt att någon tycker att han/hon gjort ett fynd. Föredrar att köparen blir positivt överraskad framför besviken.
    Vad roligt!  Jag sålde en pop overall där jag skrev varje skavank och slitning på knapp och min köpare borde fått den för några dagar sedan, men inte lämnat omdömme. Ska man vara nojjig om man inte fått omdömme? Eller är folk överlag slarviga med att lämna? För mig som inte sålt mycket känns omdömmena jätteviktiga.
  • iser
    snappi81 skrev 2010-09-08 22:24:11 följande:
    Otäckt likt om inte annat!
    Jag tror absolut att det är samma. För den tredje bilden som  alias hävdar att hon tagit själv är samma som i kussemuras annons.
  • iser
    Virrpirr skrev 2010-09-09 07:07:13 följande:
    Måste bara berätta att jag fick skorna från Kussimura igår!
    Woohoooo! Kanske bara var en ivrig första köpare som lämnade neg och gjorde så kontot blev avstängt!
    Å vad skönt! då berodde nog inte avstängningen på skorna iallafall.
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-08 23:42:27 följande:
    H*n säljer ju bara ett par skor och inte 10 som den där Kussimura gjorde.
    Om man tittar på personens övriga auktioner så ser det oskyldigt ut!
    Jo men det var samma bilder i annonsen (fast två mindre) men ja ja. Jag hoppas att personen inte får problem nu. :-/
  • iser
    Enensammamma skrev 2010-09-09 10:21:42 följande:
    Dom är i jättefint skick. Mjuka och fina (dom gula inte lika mjuka dock men torktumlar man dom blir dom fina igen) slänger in ett par extra röda som nya oxå
    wiiihoooo! jag lyckades
  • iser
    alvaereva skrev 2010-09-09 21:42:44 följande:
    Tex kavatskorna, dom är använda för det första, och man kan ju köpa kavatskor på Ellos, det gör många och tar då ut sin 50%-check. Plötsligt har man fått nya vinterstövlar billigare än vad man får ett par begagnade för på tradera om man räknar med fraktpriset.
    Tack för tipset Har aldrig tänkt på att ellos säljer kavat och sånt. Nu kan det bli ett par riktigt fina vinterskor till damen.
  • iser

Nu har jag problem med överföring av pengar till handelsbanken från mitt nordea konto. Jag vet att någon frågade om detta för några dagar sedan och någon kom med ett bra svar. Men jag hittar inte detta. Var det några nollor som skulle in någonstans mellan cleringsnr och kontonummret?

Enensammamma skrev 2010-09-09 22:02:05 följande:
    GRATTIS! Jag hoppas du kommer bli nöjd! 
    Tack tack! Det blir jag säkert!
Svar på tråden Traderatråden nr 16