Inlägg från: trolltriss |Visa alla inlägg
  • trolltriss

Traderatråden nr 16

Hannah74 skrev 2010-05-19 20:50:11 följande:
    www.tradera.com/Nova-star-Jeans-i-stl-104-auk...Fick hem dessa idag- verkligen bra pris och fina!men fattar inte, de var packade som en boll!!Och bara 24 kr på fastän jag betalade 36, ingen avsändare..

packar alltid utan avsändare för mitt lokala post konto alltid jävlas och stoppar brev som är tjockare än en mm,,, så jag får hem en räckning som jag sedan alltid måste åka dit med och överklaga, så skit jobbigt att jag har beslutat att aldrig sätta min avsändare på paketet,,, ( det hände vart tredje paket jag skicka i snitt )

men jag packar platt....
  • trolltriss

AVSLUT idag! hm, skall bli spännande och se om buden ökar. Jag har aldrig haft avslut på bb förut bara lön.

Någon intresserad så finns det länk i presentationen

• trolltriss

åh, ett par av mina annonser har stigit sedan i morse, men va TRÖÖÖGT....
    synd avslut om två timmar

• trolltriss
    Stormis skrev 2010-05-21 21:31:04 följande:
    Öööh, lite sen . Glömde visst uppdatera sidan först .
    he he {#lang_emotions_cheers} själv!
  • trolltriss
    Hejpådig skrev 2010-05-28 20:48:11 följande:
    tänkte bara kolla med dig som köper nytt o sedan säljer, ska man inte skatta? blir lite nyfiken på hur det fungerar, vet du?
    OMG {#lang_emotions_cool} 

hm, jadu smultron hur gör du med skatten! ,,,,, {#lang_emotions_sealed}

he he he
  • trolltriss

har slängt ut en massa grejer på Tradera,,, för det har fått vänta så länge,,,, hoppas på bud trots sommar, det skall ligga ute i NÄSTAN två veckor,, så ingen missar det,,, trots att det är sommar,,, oroveckande lite köp nu dock,, en köpare "förstörde" för de som vill fynda, SYND.

• trolltriss

Det var någon som sa att det inte går att sälja i JULI,,,,,

Det gör det,,,,, två dygn kvar och jag hoppas åtminstonde så där ett hundra tjugo kronor till....

• trolltriss
    trolltriss skrev 2010-07-16 18:52:37 följande:

Det var någon som sa att det inte går att sälja i JULI,,,,,

Det gör det,,,,, två dygn kvar och jag hoppas åtminstonde så där ett hundra tjugo kronor till....

h80 skrev 2010-07-16 20:38:28 följande:
    hmm, mina auktioner har inte fått ett enda bud
    jag har fått ännu mer bud nu!!!!!!!!!! jippi!
  • trolltriss
    Finsmamma skrev 2010-07-17 09:30:29 följande:
    hmm. undrar vad man ska lägga som utrop på min fina 120 didrikson? ngt tips???
    Vilken modell? Är det vanligt regnställ eller funktions ???
  • trolltriss
    Zvartaliljan skrev 2010-07-17 21:52:46 följande:
    Jag tycker T verkar gå rätt ok nu trots semestertider. Har redan fått några köp-nu och några bud Hoppas på mer.
    Har en hel flyttlåda med sommarkläder, mycket i liten storlek, kan man vänta med det tills löning i Augusti eller är det alldeles för sent att lägga ut sommarkläder då??
    nope ,, mina "sommarpaket går bra,,, bättre än när de var osålt i maj i alla fall,, he he he ....

super nöjd med mina bud är dock liiite orolig för att jag kommer sälja den billigaste molo bodyn detta halv året,,, ekonomiskt orimligt,,,
Svar på tråden Traderatråden nr 16