Inlägg från: trolltriss |Visa alla inlägg
  • trolltriss

Traderatråden nr 16

surar för att min presentations bild försvunnit och jag inte kan ladda upp en ny,,, någon som vet varför ????????????????

• trolltriss

mina auktioner går ut nu! passa på att fynda!

• trolltriss

har en neon grön molo overall i storlek 80, använd i en och en halv säsong, sparsamt, vad skall man kunna sätta för köp nu på den ???? vet ju att färgen är annorlunda....

• trolltriss

jag "väntar " på en MOLO overall i "shock" färger : regnbåge , orange eller neon,,,,, i storleken 110 / 116..... men jag vet inte om jag vågar köpa den begagnad,..,,,. någon som har tips,,,,, ????

Eller skall man satsa på en ny?

• trolltriss

ingen som vill ge mej en hint om vad jag skalll sätta för köp nu på den neongröna MOLO overallen?

• trolltriss

har lagt ut min första av min samling neongröna molo overaller.... har ju fyra stycken ...
    OCH en lila,,,, och en blå,,,, och två regnbågsfärgade,,,,,,
    behöver få in pengar och har en hög, men det blir inget idag inte!

Tänker tömma mina garderober på allt molo ( skall sluta med det !!! ) - overallerna , byxorna och jackorna...
    OCH vill nog behålla regnbågsfärgat, så lamm tröjan och dalmatinerna lär väl ryka nu då....

Har en hög med räkningar i slutet av månaden och ingen inkomst,,,,,,,,,

SKALL MAN LÄGGA UT "vanliga" vinteroverallen och sånt redan också eller skall man vänta en månad????

• trolltriss
    maggan75 skrev 2010-08-09 20:38:09 följande:
    Ingen i 110 ???? Oskyldig
    aj,,, den sålde jag ju precis,,,, sorry....
  • trolltriss
    Smultronhjärta skrev 2010-08-09 20:38:59 följande:
    Men men varför sluta med Molo??
    ren och skär fattig dom,,, NEJ RÅ___-------- så här är det, mina ungar är ena riktiga fläckfisar,,, ( de två minsta alltså ) DESSUTOM super allergiska ( kan bara tvätta i såpa  tål inte mer ) och det slutar ju med att allt blir fläckigt och tråkigt. KOMMER inte HELT sluta med MOLO... men av de 20 % MOLO plagg som de har i sina garderober, blir det endast kanske 5 % kvar,,,de kommer inte gå med MOLO eller KATVIG eller SMÅFOLK etc,,, till dagis t ex.... det blir endast skolgrabben som får gå i märkes´kläder.

TROLIGTVIS blir Trolla lika nöjd i en fläckig Bamse som en fläckig airbrush,,,,, he he he

DOCK kommer jag hålla mej till ytterkläderna. Älskar dem! Lurvarna har jag redan sålt av till grannen,.,.,..

I allt vemod varde ljus
  • trolltriss
    Smultronhjärta skrev 2010-08-10 20:00:07 följande:
    ...glömde.....

Jag är såå glad att min vagn numera är svart och inte röd -eller blå heller för den delen
    Har du inte kvar den röda sporten? var det inte du som hade en sådan???
  • trolltriss
    maggan75 skrev 2010-08-10 20:12:24 följande:
    Äsch då ... men det är lugnt  håller utkik   tror jag behöver  110 till tösen som är  ca 105 cm lång eller
    jo, fast jag vet inte rikitgt min tös var 106 cm och den är lite kort i armarna för henne,,, då pratar jag om en 2008:a, upplever 2009: an som något längre,,, eller har jag fel nu????
Svar på tråden Traderatråden nr 16