Traderatråden nr 16
surar för att min presentations bild försvunnit och jag inte kan ladda upp en ny,,, någon som vet varför ????????????????
surar för att min presentations bild försvunnit och jag inte kan ladda upp en ny,,, någon som vet varför ????????????????
mina auktioner går ut nu! passa på att fynda!
har en neon grön molo overall i storlek 80, använd i en och en halv säsong, sparsamt, vad skall man kunna sätta för köp nu på den ???? vet ju att färgen är annorlunda....
jag "väntar " på en MOLO overall i "shock" färger : regnbåge , orange eller neon,,,,, i storleken 110 / 116..... men jag vet inte om jag vågar köpa den begagnad,..,,,. någon som har tips,,,,, ????
Eller skall man satsa på en ny?
ingen som vill ge mej en hint om vad jag skalll sätta för köp nu på den neongröna MOLO overallen?
har lagt ut min första av min samling neongröna molo overaller.... har ju fyra stycken ...
OCH en lila,,,, och en blå,,,, och två regnbågsfärgade,,,,,,
behöver få in pengar och har en hög, men det blir inget idag inte!
Tänker tömma mina garderober på allt molo ( skall sluta med det !!! ) - overallerna , byxorna och jackorna...
OCH vill nog behålla regnbågsfärgat, så lamm tröjan och dalmatinerna lär väl ryka nu då....
Har en hög med räkningar i slutet av månaden och ingen inkomst,,,,,,,,,
SKALL MAN LÄGGA UT "vanliga" vinteroverallen och sånt redan också eller skall man vänta en månad????