Inlägg från: trolltriss |Visa alla inlägg
  • trolltriss

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-08-10 21:05:03 följande:
    Klart att man måste ha iaf liiite Molosar i garderoben
    trolltriss skrev 2010-08-10 20:13:31 följande:
    Har du inte kvar den röda sporten? var det inte du som hade en sådan???
    Nope- den fick flytta! Störde mig alltmer på vissa detaljer såsom att fotplattan var helt i tyg,bromsen hård,sisten hård m.m..Sen börjar iofs min lilla vägra att sitta därbak men efter många provkörningar av andra vagnar insåg jag ändå att jag vill ha en P&T som singelvagn så då fick det bli en Dash.
    Har precis provrullat den till macken för pumpning av däcken och den gillasTungan ute
    aha,,, jag hade ett slit med Threo ett tag oxå, vägrade baksätet, SEN när han kunde stå upp står han gärna i varukorgen ( har förstärkt den med platta i min classic , även fotstödet ) och hängande ut från ena sidan likt en VÄLDIGT liten matros ,,, åkte han baksitsen STÅENDE,,,,, helt komiskt,,,, idag när han nästan är två sitter han gladeligen och är det nått han inte ser lutar han sej....Helt underbar vagn....
  • trolltriss
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-10 21:04:52 följande:
    Är rätt så nöjd att jag redan sålt mina vinteroverallerGlad Tradera har ju översvämmats med molooveraller nu  ju
    DET bästa är DOCK att min ÄR neongrön!!!!!!!!!!!!!!

det är inga fler sådana ute,,,,
  • trolltriss

har "samlat ihop" barnens märkes kläder idag, TVÅ stora IKEA blå påsar,,,,,,,
    orkar dock inte börja med det idag.... känns som ett håli mitt hjärta 

Lär dock bli en del utslängt i helgen,,,, måste bara bli av med det...

• trolltriss

Jag har väldigt mycket ut med "höga" utrop,,, fast låga köp nu,,, det verkar funka.

Lite risky dock att lägga ut min MOLO overall för den ena går inte riktigt så högt som jag önskat, och den andra ( som borde gå med en gång ) har ingen sett ännu,,,,

för mycket molo overaller på tradera,,,

• trolltriss
    Virrpirr skrev 2010-08-14 22:05:04 följande:
    Jodå jag har sett den..flera gånger :) Är bra sugen men har redan köpt en grön molo vinteroverall i strl 98 som jag är tveksam om den blir för stor..
    jag blir förföljd av gröna molo overaller,,, och så vill jag gärna ha regnbåge,,, men men mannen kräks över dem, så jag fick helt enkelt sälja, grönt får det bli på mina i år också,,,,
  • trolltriss
    Alvinbus skrev 2010-08-14 22:12:49 följande:
    trolltriss: Nu fattar jag varför jag kände igen ditt nick på Tradera. Köpte regnstället från Didriksons på Köp-nu av dig häromdan och fattade inte varför trolltriss lät så bekant. Men när jag gick in här så trillade poletten ner Skrattande
    japp, det var ett klipp du gjorde!!!!!!!!!

,,,, har tyvärr inte fler riktigt så stora kläder på gång, imorgon kväll kommer mest MOLO ,,,, ytterkläderna är slut nu..
  • trolltriss

HAR nu satt ut resten och väntar på att buden skall rasa in,,,,,,

Har haft 68 besök på min MOLO rainbow overall, och priset har höjts med 6 kronor,,,,
    hoppas den ligger i mååååånga minneslistor nu då.

• trolltriss

MIN molo overaller är fortfarnad eVÄLDIGT billiga tycker jag,,,,,,,,,,,,,

• trolltriss

jag har en regnbågs overall ute,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men det räcker väl inte för att synas i mängden,,,,,,,,

mina auktioner går så trögt. för inte alls sådana bud som jag hoppats på... Har trots allt inte avslut förrån på söndag,,,, MEN jag såg att det var fler som hade det .....................

• trolltriss
    maggan75 skrev 2010-08-20 19:11:19 följande:
    Jag ligger oxå på 4,8-4,9
    jag också, samma poäng......................
    så fort jag anlitar schenker som leverantör då sjönk det..............

tycker att det jag har ute som avslut på söndag går lite knackigt,,,,,,,,,, framför allt märkes kläderna går dåligt..........
  • trolltriss

mina auktioner går ut nu!!!!!!!!!!

mängder av klipp att göra. 

• trolltriss

orättvist om min regnbågs overall går för 600................. det är bara en halvtimme kvar,,,,

• trolltriss

trodde det var helt dött på ninja fronten,,,,, men minsann,,,

• trolltriss
    Viktorsmamma skrev 2010-08-22 20:57:49 följande:
    har högsta på en av dina molos
    grattis!
  • trolltriss

oj!!!!!!!!!!!!!!!!!

på sista minuten fick min overall en prisstigning på 200..............

nu känns det bättre att gå och lägga sig,,,,,,,,,,, he he he 

• trolltriss

Äntligen har jag lyckats att få ut lite på Tradera igen!    
    Inga märkes grejer men det verkar ändå som det finns något intressant,,,,  

• trolltriss
    Eti skrev 2011-08-09 21:20:39 följande:
    När är det bäst att lägga ut vinterkläder nu eller senare?
    nu har lagt ut alla mina overaller och senare kommer bara fler.. så nu eller aldrig!"
  • trolltriss
    EmmaHenke skrev 2012-04-28 13:34:33 följande:
    Mina auktioner har gått väldigt bra... Har sålt sånt som jag trodde skulle gå för 50 kr för 170 kr. Så jag har flyt just nu, men det kan ju vända.
    li123 skrev 2012-04-28 15:35:22 följande:
    Har gått dåligt här med. Hade sommarkläder ute i strl 98/104 och fick uruselt
    har ni några länkar till era auktioner eller är det förbjudet?
  • trolltriss
    ominte skrev 2012-10-26 10:39:21 följande:
    Men ah..Vann en vara i måndags. På tisdag morgon får jag ett mail: snälla betala in pengarna så jag kan få iväg varan!
    Jag svarade lite syrligt: du vet att det kan ta 3 bankdagar?

Blir så sur på folk som har inom 3 dagar. Man hinner ju inte. Särskilt om man har barn som mitt som kräver ALL uppmärksamhet samt nattning som tar 1 timme.. Och jag har ingen iphone så jag kan betala när jag sitter på bussen.
    jag har inom tre dagar och jag tycker inte att det har varit några problem alls på 1300 auktioner att få pengarna inom fem dagar ( som det blir om man har tre )...... så jag tror att de flesta hittar tre minuter på dessa tre dygn att betala det dom vunnit,,, man har ju alltid tid att stå i kassan och betala ,, på te x ICA,.... 

• trolltriss

Jag hade tatt den 20 ,,, då man fått barnbidrag, fast det beror ju på vad man säljer. 
    1 kr i utropspris tar jag när jag måste bli av med grejerna eller om det är något riktigt fint, för då spelar det ju ingen roll ... man får upp priset ändå.

jag har oftast eller alltid ett köp nu pris med. Det är jätte bra för då får man ju in pengarna direkt.

Svar på tråden Traderatråden nr 16