Traderatråden nr 16
Har precis provrullat den till macken för pumpning av däcken och den gillas

Tradera har ju översvämmats med molooveraller nu juhar "samlat ihop" barnens märkes kläder idag, TVÅ stora IKEA blå påsar,,,,,,,
orkar dock inte börja med det idag.... känns som ett håli mitt hjärta
Lär dock bli en del utslängt i helgen,,,, måste bara bli av med det...
Jag har väldigt mycket ut med "höga" utrop,,, fast låga köp nu,,, det verkar funka.
Lite risky dock att lägga ut min MOLO overall för den ena går inte riktigt så högt som jag önskat, och den andra ( som borde gå med en gång ) har ingen sett ännu,,,,
för mycket molo overaller på tradera,,,

HAR nu satt ut resten och väntar på att buden skall rasa in,,,,,,
Har haft 68 besök på min MOLO rainbow overall, och priset har höjts med 6 kronor,,,,
hoppas den ligger i mååååånga minneslistor nu då.
MIN molo overaller är fortfarnad eVÄLDIGT billiga tycker jag,,,,,,,,,,,,,
jag har en regnbågs overall ute,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men det räcker väl inte för att synas i mängden,,,,,,,,
mina auktioner går så trögt. för inte alls sådana bud som jag hoppats på... Har trots allt inte avslut förrån på söndag,,,, MEN jag såg att det var fler som hade det .....................
mina auktioner går ut nu!!!!!!!!!!
mängder av klipp att göra.
orättvist om min regnbågs overall går för 600................. det är bara en halvtimme kvar,,,,
trodde det var helt dött på ninja fronten,,,,, men minsann,,,
oj!!!!!!!!!!!!!!!!!
på sista minuten fick min overall en prisstigning på 200..............
nu känns det bättre att gå och lägga sig,,,,,,,,,,, he he he
Äntligen har jag lyckats att få ut lite på Tradera igen!
Inga märkes grejer men det verkar ändå som det finns något intressant,,,,
Jag hade tatt den 20 ,,, då man fått barnbidrag, fast det beror ju på vad man säljer.
1 kr i utropspris tar jag när jag måste bli av med grejerna eller om det är något riktigt fint, för då spelar det ju ingen roll ... man får upp priset ändå.
jag har oftast eller alltid ett köp nu pris med. Det är jätte bra för då får man ju in pengarna direkt.