• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 20:47:10 följande:
    oj, där kom ett köp nu Glad en timme innan auktionsavslut......ibland förundras man.

har lagt ut lite till iallafall
    www.tradera.com/search/result.aspx?alias=anna...
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 20:51:55 följande:
    åhh vilken fin lurv...hur är de i storleken stora/små??
    hor är de runt om?...har en liten tjej med tjock mage...pop´s ws är ganska tajt på henne nämnligen, eftersom hon inte går än så åker den ju bara upp
    Simon-Ludvig-Molly
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 20:53:55 följande:
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 20:51:55 följande:
    åhh vilken fin lurv...hur är de i storleken stora/små??
    hor är de runt om?...har en liten tjej med tjock mage...pop´s ws är ganska tajt på henne nämnligen, eftersom hon inte går än så åker den ju bara upp
    de är bredare än pops ws, o inte så stela, så de sitter beytdligt bättre på småttingar tycker jag
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 20:57:02 följande:
    de är bredare än pops ws, o inte så stela, så de sitter beytdligt bättre på småttingar tycker jag
    Obestämd får nog sova på saken...får se om den är kvar imorgon Glad här trillar det in lite bud och ytterliggare ett köpnu...blir att fylla på med lite mer imorgon tror jag...det värsta är att vi nog ska ut med husvagnen nångång i nästa vecka och det blir mycket att släpa med sig...tänker på om nån tar köpnu medans jag är bortrest
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

måste ju sälja lite för den 15e aug.ska jag på meandi party och då är det ju bra om det finns lite mer plats i garderoberna ska bli spännande och se om det finns nått man kan tänkas sig vilja köpa men det gör det nog för det brukar ju vara fina kläder

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Olivers Mamma skrev 2010-07-25 21:14:34 följande:
    en gång fick jag ett köp nu 1 min innan avslut
    Skrattande måste varit en ny börjare
    Simon-Ludvig-Molly
  • Viktorsmamma

har nu fått 2 utgångsbud redan =) skönt!!

hoppas på att bli av med sakerna denna omgång!

nej, nu lägger jag tradera shoppandet på hyllan ett par dar tror jag, vi hoppas på att "lönen" kommer in imorgon.

sambon var tvingad att gå med nått arbetsmarknads politiskt program via arbetsförmedlingen, så FK betalar ut denna månad istället för akassan....

och alla vet ju att man inte alls kan lita på FK till 100%, man hör ju bara om folk som har problem med de... men vi har ju nu fått det bekräftat 2 ggr att han ska få den 26:e så vi hoppas på det =)

• Olivers  Mamma
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 21:18:16 följande:
    Skrattande måste varit en ny börjare
    inte jätte men måste ju gjort ngn miss
  • BetongMorsa

Vart av med alla 16 annonser och till hyfsat bra pris me. Betalade mer än väl prylarna som shoppades på dagens inredningsparty jag hade hemma

Tilda 050930 Nike 070828 Dante 100521
Svar på tråden Traderatråden nr 16