Inlägg från: aLttjolajban |Visa alla inlägg
  • aLttjolajban

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:16:26 följande:
    Det går inte alls speciellt bra tycker jag. La ut nya igår också men inte ett bud. Men de får väl  hänga med ett par omgångar om det inte blir sålt nu.
    Det går riktigt trögt. Jag sålde ett tyg som brukar sluta på runt 3-500 kr. Jag fick runt 100 kr för det.
    Hoppas folk blir köpsugna runt bb/lön. Här har man en hel del som ska läggas ut
  • aLttjolajban
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-16 14:09:52 följande:
    Yes i dubbeltyg.

Jamen då lägger jag nog ut några på T ikväll så får vi se om de blir sålda.

Jag är ju inte nån expert på att sy men de är ju hyfsas välsydda med dubbla sömmar iaf
    har du mössor för 7-10 åringar?

I fredags blev man glad när man fick mail från T om att de tre första aktionerna blir gratis!Gladsom man lade ut i helgen
    Hoppas många nappade på det .

Här har man fått lite tid till att lägga ut auktioner,så kika gärna in hos mig på T
    maskrosdesign
  • aLttjolajban
    Hannah74 skrev 2010-08-16 14:39:25 följande:
    Lite lätt förvirrad kanske, hittar inte din traderalänk inne hos dej lr i nicklistan
    jag heter maskrosdesign på T
  • aLttjolajban
    mal skrev 2010-08-16 18:43:30 följande:
    Suck, nu fick han ett till negativt, på en till dator.. Verkar ha för vana att buda på datorer och skita i att betala. Nu ska man väl inte ta ut nått i förskott, men trist nu när det är en gratisauktion och allt :(
    Jag hade spärrat budgivaren
  • aLttjolajban
    maggan75 skrev 2010-08-19 15:21:36 följande:
    Fina Jag har oxå Vilma byxor från den säljaren men de har blivit för små nu
    Sådana byxor är superfina. Men här är töserna för stora sådana byxor Rynkar på näsan
    Ni som vill göra superfynd får gärna kika på mina aktioner
    Är det fler som har problem med sina HTC mobiler? Här är min 2 veckor gamla HTC redan på serviceSkrikandes
    Så jag fick köpa ny mobil och digitalkamera för att kunna fixa T mm. Så nu ska de säljas då min HTC kommer imorgon

maskrosdesign
  • aLttjolajban
    Smultronhjärta skrev 2010-09-19 07:27:01 följande:
    God morgon!

Söndag,min stora budadag så här ska jag damma av ninjadräkten eftersom det blir mycket att göra
    Sen har jag avslut på runt 30 auktioner ikväll ocksåTungan ute
    Här ska jag ninja om en liten stund
    Många verkar ha avslt ikväll,här går en del auktioner t ikväll och resten går t i nästa vecka

Var det någon som  nappade på traderas helg erbjudande? Här hade man lyckats ladda upp det mesta ett par dagar innan det mailet kom
  • aLttjolajban
    Mamma till Simon skrev 2010-09-19 07:57:28 följande:
    det finns alltid mer saker i gömmorna att sälja
    Ja om det vore så väl. Här har jag tömt det mesta redanGlad. Man glömmer bort vad man gömmer i skåpenSkrattande
Svar på tråden Traderatråden nr 16