järfällatråden 9
Jessie: grattis till dottern!!!
Jessie: grattis till dottern!!!
mirix: ska ni ha en till? grattis i så fall, är det du eller Fanny som är gravid denna gången?
Jag ska på intervju för ett nytt uppdrag 14/4, kundtjänst på ett STORT lm/medicintekniskt företag i Danderyd. De vill ha en op.ssk för att man ska veta vad man pratar om med kunderna. Det är på HELTID... skönt med tänke på att det varit lite brist på jobb ett tag :( Så jag hoppas att jag får det för det skulle vara skönt att inte ha patienter ett tag men ändå jobba som ssk fast i telefon.
Annars så jobbar jag halvdag i morogn tror jag, beror på hur lång tid 3 operationer tar... sen drar vi till landet, jag far sedan vidare till Ullared på måndag, kommer hem onsdag och till uppsala och opereras i axeln på torsdag... Puh... lite mycket just nu kanske ;) men skoj,
O vad jag längtar efter att shoppa loss, Nea behöver regnställ o kläder o jag behöver en ny jacka
Glad påsk på er alla, Här har vi inte pyntat alls, äger inget påskpynt, har letet i år men inte hittat nåt som faller mig i smaken, får kolla om de har nåt kvas i Ullared som duger till mig.
KRAAAAM E
Tittar in en sväng. Hoppas ni har en bra helg. Har haft en intensiv vecka.
Tis-ons Ullared/gekås med mamma. sedan torsdag till Uppsala och opererade axeln o var där till igår. Tur att det finns smärtstillande... men har kunnat sova lite inatt ialla fall, men det är inte lätt när man helst vill sova på hö sida o den sidan nu är opererad... Sjukskriven till 16/5 men vi får ju se om jag ev hittar ett jobb som inte innebär lyft så kommer jag att börja jobba så snart jag kan.
Allt gick i alla fall bra på op, det såg värre ut än läkaren trodde innan, så ca 1 cm av nyckelbenet är borttaget samt att en bit av skulderbladet är bortfräst för att muskler senor o slemsäck ska få plats igen...
Men jag kan verkligen rekommendera Elisabethsjukhuset... Privat och såååååå mycket trevligare än landstingsvård... fick tom en ostbricka i torsdagskväll framför tvn...
Nej nu ska jag gå o sjukgymnasta axeln innan jag somnar.Natti natti på er alla
Vad skönt det var ute idag! Vi var ut till lekparken o gungade o lekte, jätteskönt, nästa gång tar jag med fiks oxå. Det var verkligen massor av barn o famlijer ute idag kul kul.
Grattis flingan till att tösen ville visa upp sig! va kul med en tjej, inte för att det kanske spelar någon roll...
Idag har vi haft vattenkrig i badrummet när Nea badade... jag började visst
var ju tvungen att kvalitetstesta Neas nya badleksaker om de funkade som de skulle.... det gjorde de :) Tomas blev väldigt blöt o sen blev jag oxå det hahahah men kul var det!!!!!
Fick hämta Nea på dagis idag, hon hade kräkts. Det har hon fortsatt med hemma oxå på bilstolen, mig i sängen på golvet... så det känns som jag torkar högt o lågt o tvättar massor, inte så lätt när man har ont i axeln o borde ta det lugnt...
Nu har hon i alla fall somnat så vi hoppas att det blir en lugn natt
Jag o Nea bakade sockerkaka i morse som blev helt misslyckad, platt som en pannkaka-men god ändå, jag tappade nog räkningen i mitten när jag skulle ha i mjöl för då höäll Nea på att klättre ner från stolen eller nått... Sen var vi till grodparken o gungade, väldigt skoj, jag o Nea gungade i stora platta gungan- det var ju jätteläskigt tyckte jag men hon skrattade urmycket... Sen hem blev kyckling till middag och kvällsbad för Nea o nu nattar T henne, hoppas på en bättre natt än i går... I
I morgon Uppsala och vänbesök och frisörbesök skööönt!!!
ha en bra kväll alla!!