• Mirix

järfällatråden 9

åhh Annika, du vågar! Jag gillade den ju jätte mkt, mer än Låt den rätte komma in. Jag gillade Människohamn oxå men inte alls Papperväggar- som e e novellsamling. Dock är alltså slutet på Hanteringn av odöda i boken Papperväggar.

J du Elin, vem vet hon kanske kommer redan imorgon Då får du äran att känna på det där med värkar, som ju var så jäkla roligt... "Ta en alvedon o gå o lägg dig..." TJENA!

• Mirix

Har du läst slutet då i Papperväggar?

Oj då med att ligga på tvären, men vist går det att vända på dom som liven?

• Mirix

ag gillade Människohamn mkt men den var inte lika trovärdig som de andra var, tckte jag. Tom. Hanteringen av odöda kändes verklig för mig.

• Mirix

Elin: hur tänker ni göra i helgen.ska G vara hos frmor o farfar så att ni få sova ut ordentligt, eller vill ni utyttja sista helgen som ni bara har ett barn, ed honom? (funderade bara, min hjärna går på högvarv och jag kan inte solla tankar..)

Lilla T - läs den! O ang. snitt... tja jag hade jätte ont och fick stanna kvar et dygn exta och fick ta antiont-sprutor i benet. MEN, efter det där extra dygnet så släpte dn värsta smärtan oh jag kunde åka hem! Ja, det var svårt att ta sig upp ur fotöljr, och jag fck dra mig upp med rep ur sängen men det blev bara bättre och bättre. Men det är olia för alla, så det går inte att säga. Själva snittet tyckte jag gick jätte bra, kändes lite skumt när de tog ur henne, men allt var bra.  Oroa dig inte <3 <3 <3

• Mirix

vaaaaffaaaaaan, MIMI skulle just till att ERKÄNNA att Claire e Shanes barn och så gör hon dt inte den här gången heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ!

BTW, de har typ ägglossning hela tiden i days, hur e det möjligt??

• Mirix

åhhh viöken besvikelse! REGN när vi fxat klart för loppis!

blä

• Mirix

Låter ju rktigt rligt Annika, vad skönt!

Therese: hoppas du får chansen att vila snart! *kramar*

Ingen som fått lägesSMS från Elin ännu???

Välkommen till Skälby M! Jag bor i Skälby md fru och 1,5åring + en bebis BF 1 oktober! Pluggar till Lärare F-6 Bild och hr snart sommarlov! *ville bara skryta lite för alla*

Vi kom med andan i halsen till BVC idag.. jag e helt dum i huvudet, men ja ja. Mira väg 1530gr och är 80cm lång! Hon behövde inte visa upp sina skills, hallå??? Och Tittade på nr BVCtanten tog sprutan och blev skitarg för hon satte på plåstret... hon e ju som hon e..

Ska äta chips och ha lite ångest för att jg inte pluggar. Måste ju få ha två lediga kvällar i veckan..?

• Mirix

mn ugh vad mkt så här inpå BF, det e nästan förbjudet ju! (hoppas lite på att frlossningen ändå kommer igång på onsdag väll?)

Vattkoppor på dagis YEAH!!!...

• Mirix

Lilla Agnes föddes 10.47, 4640gr och 54cm! Ligger nu och sover p mamma Elins bröst!{#lang_emotions_baby}

Svar på tråden järfällatråden 9