• Mirix

järfällatråden 9

Annelie E skrev 2010-05-24 21:24:21 följande:
    haha ja 10530gr ska det ju vara
  • Mirix

700:- för en begagnad bilbarnstol? Jaha du därhade du väl tur, inte skulle man väll betala så mkt??

Maria! Vad roligt att höra från dig, och tack för att du stack mig lite i ögat med er härliga semester! JAG VILL OXÅ!!! ;-*

Väkommen Skruffy, ska du vara ledig mkt i sommar? Det blir ju många som e föräldralediga eller bara vanligt lediga i sommar och vill säkerthitta på mkt. Jag själv tex som har drygt 10veckor ledgt med e st 1,5åring

• Mirix

Scruffy,  jag är student men min fru är lärare och arbtar på förskola. Hon har valt att ha en uppehållstjänst så hon kan vara ledig med mig och barnen på sommrarna.Hon har 8veckor ledigt på sommaren och2v. över jul!

(btw INTE på dina barns förskola, kan ju vara skönt att veta då hon jobbar i Järfälla)

• Mirix

Vad jobbigt för er Therese! Men vet du, det kanske blir bra iaf. *kram*

• Mirix

Ja jag var aktiv och hittade kompisar är när jag var gravid och nyinflyttat!

• Mirix

Jag har 12vecko semester i år, 8v tillsammans med Fanny.. *hoppashoppshoppas at dt blir bättre väder än så här*

Har iaf. fått veta något intressant. Jag har ju klagat så på min klass. Nuhar jag pratat med min lärare och det är tydlgen INTE vanligt (de hade aldig varit med om en sån här klass o de har jobbat sen 70talet..) med så många som e så slappa och ovilliga. De vet inte hr de ska kunna godkända alla...  
    Bra att veta att jag drog en nitlåott och började i år alltså..

Tårkalas i eftermiddag.. och nu måste jag skriva ett helt nytt manus/filma och sedan klippa, för jag tror inte min idiotgrupp lyckas pressa fram något till på onsdag..  I torsdags sat jag 1h 15min och väntade innan jag gav mig ochåkte hem, i tisdags 45min innan alla vr samlade... *arg*

Hoppas alla har det bra, jag vill oxå ha bebis nu!!!!