Inlägg från: Stora syster |Visa alla inlägg
  • Stora syster

järfällatråden 9

Ja här e nästan också sista jobbdan, ska iofs in på måndag och sen i helgen om en vecka, men det e inte så värst ansträngande... ;) Så länge det e högsommarväder så känns det ju som semester iaf!!

nä, har väl inte tid m fl nu, måste rusa som vanligt... ha det!!

• Stora syster

Ja, Det e klart det blir födelsedagsfest!! Alla e välkomna! Blir ju dock glad om ni som vill komma hör av er, men vet inte riktigt upplägget än, om det blir mat och sånt... Får återkomma! lär väl ha kidsen hemma, och Jonta kommer väl framåt midnatt... Hoppas verkligen på bra väder också!! Sett fram emot en riktig sommarfest på altanen ;) Fira gamla Karro lördag 24/7:
    Födelsedagsgrisen själv med tre illbattingar (som ska sova tidigt, hehe)

• Stora syster

Fira gamla Karro lördag 24/7:
    Födelsedagsgrisen själv med tre illbattingar (som ska sova tidigt, hehe)

• Stora syster

Flingan, det var nog bara någons förvirrade grillrök du kände... Tänk såhär, det e ju super att du vaknar så snabbt av röklukt, då lär ni va trygga! Och ni har väl brandvarnare och brandsläckare? Så¨, sov en stund till du!!

Själv äter jag äcklig leverpastej, den var inge god, får bli kaffe istället...

• Stora syster

Evani din galning ;)

Flingan, jag tror också att om några fixar en liten kille med extra behov så e det ni! Så engegerade! Kram! (O G e ju för go ;))

Nä, nu mot jobb.... sen ledig o jobbar  helgen innan sommarlovet börjar för mig...

• Stora syster

Bara för att du hittat tillbax Jennie, så verkar resten av tråden flytt landet eller nåt??!! Jag har iaf saknat dig ;)

Nilo väckte mig 5.15 idag, så nu känns det som att vi varit uppe en evighet redan! Tänkte va galen tillbaka och städa badrummet innan dagis...

• Stora syster

Om ni sett hur det ser ut här hade ni också velat skura badrumet ;)

Nu e det iaf lite mer städat, och byggarna håller på för fullt med uppmontering av skåpen! Sen bara lite fix, lister och el som ska kopplas på o sånt, sen kan vi baxa tillbax alla grejer! ÅÅÅÅHHHHvad jag längtar.

ska lägga mig och sola en stund nu innan det e dags att handla lite....

• Stora syster

jo kök var det... o hall o vardagsrum o matsal eller vad man ska kalla det för, typ allt i allo... räknar kallt med att alla leveranser sker som planerat och att allt skit e borta om en vecka.

Vad händer nästa vecka då? Nu e vi lediga i hur många veckor som helst! måste boka in lite grejer!!

• Stora syster

Evani, vad skönt när de e små o lättroade! ;)

Nu ska jag iväg till jobbet, sista två dagarna nu innnan ledighet på flera veckor! Lite nojjig dock, hörde av kollegor att det varit heelt GALET de sista två dygnen... Det e ju lite extra svettigt nu också därinne i värmen. Men vi hoppas på en givande helg.

I eftermiddag ska min stora duktiga tjej åka in till stan och hämta hem min stora pojke som varit hos sin pappa en vecka! Längtar sååå!! Och imoron ska de två  åka iväg o gå på bio helt själva! Känns lite läskigt, men Alex kan man ju lita på, och jag hoppas verkligen att Loke skärper sig lite extra när han inte har en mamma med som han behöver bråka med... ;)

Hoppas ni andra får underbara dagar i solen!!

• Stora syster

Vem hänger på till valfri(nästan iaf) strand imorgoon då?

Svar på tråden järfällatråden 9