flingansnö skrev 2010-04-04 12:40:56 följande:
syster: LÅter som en toppenpåsk! Förutom det där med att gå upp klockan fem dårå....Hoppas att du snart kan få utlopp för dina trädgårdslustar! Utteröga: Vad mysigt det låter med picnic! Lycka till med allt bytande av grejjer! Här på landet är det...hm.... ja vad ska man säga.... Mamma och pappa tog med sig signe, mellankusinen och la sig och vilade. Syrran gick upp på övervåningen med sin ynbgsta och äldsta för att vila, jag satte GUstav framför TVn och satte mig här. Fick sitta i fred i tio minuter innan syrran kom ner med sin äldsat och sa att hon lova hononom att sitta framför datorn och titta på vintergatan. SÅ nu har JAG två barn att vakta.... JAG!! som knappt kan röra mig.... Dessutom är de sura på MAgnus för att han har ¨åkt hem för att jobba, de är inte glada för allt han gjort utan SURA för att jag skutsade honom till uppsala i morse (lång historia som innefattar inlåsta nycklar i bilsn.... *suck*) I morgon kväll får jag åka hem och det läääängtar jag efter!! Hoppas att ni får en fortsatt trevlig påsk, nu ska jag svulla i mig lite godis till och lämna datorn ifrån mig.. Kram kram
Jag har sååå svårt att förstå varför så många människor verkar göra saker dom inte vill, typ din historia här, gör ni allt detta för familjen? och själv mår dåligt och bara vill hem..
Jättemånga man hör om som hittar på saker och klagar hur tråkiga och jobbiga deras familjer är. Jag dömer inte utan jag förstår inte för jag har inte så nära familj och om jag inte vill ex va fast på landet med min familj hade jag ALDRIG åkt dit.
Vi har firat hemma och myst bara vi och skulle vi firat med nån är det antingen hemma med syster eller med vänner men bara om jag känner för det. Högtider ska vara trevliga och man ska ha roligt inte längta bort eller?? Elin du måste ta hand om dig och din familj och göra saker ni vill, inte vad dina föräldrar eller syster vill.. Säger inte att du gör det endast för dom men oftast låter det inte som du njuter av din familj =(
Hoppas du förstår att jag inte dömer eller tycker det är fel, jag bara förstår inte och tycker du borde få må bättre än du verkar göra när ni är på landet hela högen..