Marina, hade iofs gärna kommit över o fikat, men jag måste ta atg i allt städ o tvätt här hemma, jobbar ju också resten av veckan, bara ledige n dag, hur la jag ett sånt schema eg!!?? Ja, måste nog handla också, Jonta e sjuk, så han ligger nerbäddad o lyfter inte ens latfingret ;)
O nu får det sluta snöa, detta e ju inte bara några små flingor!!!
Måste nog se om jag hittar nån som kan komma o kolla på vår luftvärmepump också, den ska ju flyttas, alt tas bort helt innan renoveringen kan starta... Suck, man komer ju aldrig igång!!
Elin, håller med ovanstående, varför är du med follk du inte trivs med?? Oavsett om de e familj eller inte, man gillar ju inte alla människor!! Man ska omge sig med människor som får en att må bra, inte såna som bara tar energi och får en att må dåligt! Jag kan yucka det är ok att spendera nån middag med min släkt, det kan var trevligt, men vi rings ju inte till vardags, utan det blir på födelsedagar o jul o påsk, typ. Det e lixom lagom. Det ni gör, eller hur du beskriver att du mår när ni ses på landet verkar allt ifrån som en avslappnande helg på landet! Elin!! Kom igen nu!!