järfällatråden 9
Ja hon har en son som föddes tre månader för tidigt. Eftersom Mange har henne på facebook gå in nån gång å titta på bildserien, vägen till föräldrarskap tror jag den heter. Läskigt att se men otroligt fint. Nu är allt bra (så bra det kan vara i alla fall) å allt är frid å fröjd.
Han måste gått i samma gymnasium som Paulina för annars skulle jag gått med Mange också. :)
Men jag gick inte på UBG utan flyttade till Halmstad då.
Välkommen hem Mumriksfru. Ja med tanken på hur det ser ut på olika flygplatser runt om i Europa så är det ju skönt att ni kom hem. Kör försiktigt norrut, å ha det så mysigt!
Va roligt att det fungerade så bra med Selma å flaskan, det gör att man kan känna sig lite friare. Tyvärr fick vi ett bakslag i fredags när jag var på konsert. Lilla I vägrade ta flaskan (fast hon gjort det förut) så hon hade gallskrikit i sex timmar när jag var borta. Tyvärr så ringde Richard innan konserten så jag satt å undra hela tiden hur det gick. Det enda jag kan komma på som var annorlunda var att det var modersmjölkersättning nr 2 jag hade köppt hem å inte nr 1 som förut. Men enligt Steffi var ju dom likadana. Så just nu känner inte jag mig så fri längre, men vi får öva hemma igen har bara inte hunnit det i helgen.
Idag tog jag mig ner till Jakobsbergscentrum å köpte de sista julklapparna, så nu slipper jag ut å trängas med folk på ett tag. Jag kände mig väldigt otymplig idag å krockade hela tiden med barnvagnen eller så backade folk in i vagnen.

.
Vi som lever får se!