Inlägg från: lillgrodans mamma |Visa alla inlägg
  • lillgrodans mamma

järfällatråden 9

Rutan: Jo I har tagit flaskan två gånger utan problem å ätit jättebra. Där emellan gick det en vecka och då är flaskan en tuggleksak, men vi ser ljuset i mörkret. Annars har vi gått över till mest amning nu när vi var borta, för att det var praktiskt. Men när vi tar burkmat så äter hon en tredjedels liten burk ungefär men lite trixande och fixande. Det är inget man blir stor å stark på. Men frukpureer är MUMS! Få se nu när vi är hemma igen å får lite bättre rutiner igen.

Mumriksfru: Vi är kanske lite sent ute men tycke absolut vi kan höra om BVC gruppen kan.
  • lillgrodans mamma

Flingan: Du är en supermamma!!!!! Massa styrkekramar å hoppas G är på lite bättre humör just nu!!

• lillgrodans mamma

Hoppas det går bra inatt Lilla T

• lillgrodans mamma

Skönt Flingan att det blir lite lugnare idag för dig. Å så skiner solen vilket gör att humöret blir lite lättare.

Steffi: Dumma knä ta och bli bättre, nya tag nästa vecka. Hade planer på att komma ner till öf idag men känner att vi ligger efter med mat och sov. (I somnade precis nu istället för vid tio) Så vi blir nog kvar hemma idag.

• lillgrodans mamma

NEJ stackars dig Mumriksfru! Hoppas det "bara" var guaccamolen du inte tålde å inte något annat du blev förgiftad av.
    Appropå desertost, var det inte du som lääääängtade efter bieost när du var gravid?

PappaEmil Välkommen!

Flingan: Ville du åka å bada i Bro, jag följer gärna med, tror Steffi gärna hänger på också.

• lillgrodans mamma

Instämmer Lina! Hon är en supermamma!

Känner dig inte mycket alls Elin, men efter vad jag läst när du skrivit å vad jag såg när ni bada så är du otroligt fin mot dina barn å gör allt du kan för deras bästa = SUPERMAMMA , även när G klättrar på kylen :)

Mig spelar det ingen roll Steffi om vi badar i Jakan eller Bro. Logistikmässigt så kan du åka med mig om det blir Bro å Rut kanske med Flingan (blir ju trångt med 6 i bilen).

• lillgrodans mamma

Mumriksfru vi har inte bokat någon bad dejt ännu, Flingan skulle kolla sin kalender. Vi var sista gången på babysim idag å I var på ett aldeles strålande humör, grande finale!

• lillgrodans mamma

Jag hänger gärna med på bad på fredag!

Själv är jag supertrött efter en lååånghärlig  dag igår. Vis om inte brukar få fart före tio tiden hade vid det lagret både besökt Richards jobb och hälsat på hos Isabellas morfar. Dagen fortsatte med bad tillsammans med bla Mumriksfru och långlunch. Avslutade sen med spontanmiddag hos syster å spel in på småtimmarna så idag blir en VÄLDIGT lugn dag.

Ha det så härligt ute i lekparken, i affären med lång oläslig handlingslista :) eller vad nii alla tar för er idag.

Bada i jakan fredag kl 10????
    Flingan och Agnes
    Karin  och Isabella

• lillgrodans mamma

Flingan jag såg precis att jag inte kan bada på fredag, ska på begravning

Bada i jakan fredag kl 10????
    Flingan och Agnes
    Ev. Karin och Noa

Svar på tråden järfällatråden 9