• MiaEd

järfällatråden 9

Även imorgon går jag nog till ÖF i kyrkan, så mysigt där..

• MiaEd
    jossansthlm skrev 2010-09-08 18:16:29 följande:
    nej kan inte på fredagar då dottern måste vara hemma från förskolan....
    måndagar och fredagar måste hon vara hemma och hämtningen är 13:30
    men säg gärna till så kommer vi till öppna förskolan någon annan dag...
    Till Maria Kyrkas ÖF ä'r det alltid för alla åldrar, jag var där med båda mina i tisdags em och det funkade super!

Jag ska iallafall gå både imorgon och på fredag hade jag tänkt.. 
  • MiaEd

Leonell : Det finns en hel del dagmammor med platser också :) 

Snowflake: Förstår vad du menar, jag har inte lätt för att vara ifrån Aurora.. Sugen på öppna fsk imorgonbitti? 

• MiaEd

Leonell: Jag vet bara att dom har massor med platser här i Jakobsberg.. Jag själv bodde i Kallhäll tidigare och har min son på Säby Waldorfförskola ute vid Säby gård, ca 30 minuters resväg på morgonen, men jag tycker det är så värt det.

• MiaEd
    Leonell: 30 min kommunalt tog det för mig, dörr till dörr när han åkte vagn.. Nu bor vi närmre men tar ca en timme att gå :P men den tiden har man ju nu när man är föräldraledig! 
    Jag tycker det är helt suveränt! Underbar personal, bra föräldrar och jättebra barngrupper.. I småbarnshuset är det 10 barn/grupp och i småbarnshuset är det 5 barn/grupp.

Ungefär som hos en dagmamma fast i förskolemiljö kanske kan man säga?

Snowflake: Vilken tid hämtar du? Då ses vi på tisdag 
  • MiaEd

snowflake: vad mysigt det låter med bio!!

• MiaEd

Rutan E, inom kyrkans ÖF är det alltid 0-5, vilket jag som har två terrorister tycker är perfekt! Men vill du gå på babyöppet när det nog aspnäs ÖF, du kan googla så får du upp öppettider och liknande

Svar på tråden järfällatråden 9