järfällatråden 9
Precis :) Mycket åka pulka, skidor osv :) Aktiva året om.. Har en Olivfis med hejdundransmassvis med energi =) Sen är dom ute så mycket på dagis... Tycker det är skönt att ha ombyte när overallen tvättas osv.
Precis :) Mycket åka pulka, skidor osv :) Aktiva året om.. Har en Olivfis med hejdundransmassvis med energi =) Sen är dom ute så mycket på dagis... Tycker det är skönt att ha ombyte när overallen tvättas osv.
Lilla T: Jag har alltid haft didriksson och dom har varit suveräna!!! Både som underställ och overaller!! Dock så ville jag prova något nytt i år, det ska bli spännande att testa Ticket To Heaven.. Någon annan här inne som haft det innan?
Elin, vad har din skatt opererats för?
Gubben då, en kämpe han mao :)
Elin: Gustaf kommer alltid vara Gustaf, han kommer aldrig att bli någon annan :) Han är fortfarande lika perfekt som i det ögonblick du först såg honom ..
Elin: Inget att tacka för :) Ska tänka på er!
Hej allihopa!
Ursäkta mitt plötsliga försvinnande.. Men den 20e drog min sambo så livet har varit lite rörigt sedan dess, ensam med 2 småbarn är inte så enkelt som man kan tro tyvärr..
Hoppas allt är bra med er!
Mumriksfru: Jag vet inte riktigt, han vill ju komma tillbaka nu men jag är fortfarande i chock.. Så jag vet varken ut eller in.. Tror att tiden måste träda in här och få hjälpa till att läka lite..
Är det någon som vet om det är farligt med vattkoppor på en 7månaders?
Utteröga: Okej.. Det är så att en vänninas dotter har vattkoppor och jag tänkte smitta oliver :P undrade bara om det är korkat att smitta aurora också, som bara är 7 månader?`
Tack för kramarna! Det får ta den tid det tar.. Man kan inte göra annat än att lämna plats för tiden nu...
Elin: Tack.. Ja, det är hemskt just nu.. Vet varken ut eller in.. Kan ju inte neka honom att komma hit och vara med Aurora.. Men det är så förvirrande.. När han drog så sa han: "jag älskar dig så ofantligt mycket, men vet inte om det är som vän eller mer"
Kvällen efter så var det "jag kommer alltid älska dig, jag har aldrig mött någon som du"
Efter det så var det "det här med familjelivet passar inte mig"
Nu så är det "jag skulle sälja min själ, bara jag får vara med dig"...
Jag älskar ju honom mer än livet, men något hos honom är fel.. Han ska träffa en psykolog imorgon, så jag hoppas på förändring.. För jag går inte tillbaka till det som var, ifall det inte var tillräckligt bra..