Inlägg från: Steffi17 |Visa alla inlägg
  • Steffi17

järfällatråden 9

Mumriksfru: jag skickade sms till H, L o E efter du skrev att tis passar o innan K föreslog ons. Alla tackade ja:) Ska vi ses dr strax innan 3 så att vi förhoppningsvis hitta fina platser?
    Julbord IKEA tis 14/12 kl. 14:50
    H+1
    E+1
    L+1
    lillgrodan+1
    mumriksfru+1
    steffi+1
    någon mer som vill hänga med?

• Steffi17

Lilla T o Rutan: Tack för ett trevligt sälskap igår!

• Steffi17

Lilla T: Vi kan ta en promenad strax efter lunch på tors, om det funkar för dig.

• Steffi17

Lilla T: It´s a date! Då får du berätta vad du tyckte om yogan.
    Någon mer som vill promenera med Lilla T och mig tors kl. 13? Rut kanske?

• Steffi17

Lilla T: Oj då! Hoppas det gör inte alldeles för mycket ont! Jag glömmde att jag måste åka till jb centrum och köpa sista julklappen på Galerix. Det blir nog på tors då. Men hör gärna av dig om du mår bättre. Fre var väl inte bra för dig, eller?

Mumrik o lillgrodan: Tack för idag! Bara synd att H hade jobbigt...:o( När jag åkte hem insåg jag att jag var ff hungrig... Jag hör av mig ang imorn!

Ha en trevlig tis kväll, tjejer! Hoppas att H låter mig titta på housewives...

• Steffi17

Lilla T: Det var jätteroligt att se I på skidor! Hon är så duktig!!

Lillgrodan: Skillnaden med BabySemp 1 och 2 är bara att 2:an har lite mer fiber. Jag tycker inte att det smakar annorlunda. Hans märkte nog ingen skillnad. Hon kanske bara saknade sin mamma?

Hans har blivid mer mammig de senaste dagarna. Pappan brukar natta honom vilket nu inte funkar alls, men so fort jag kommer upp är han lung och sommnar snabbt. För tre nätter sedan hade han ont i magen och skrek när han skulle i säng. De skrek han plötsligt väldig tydlig "mamma"!!! Han är ju inte ens 5 månader så det var säkert bara en slump, men det rörde mig mycket!

I natt har min pappa kräkt hela natten och nu har de påbörjad långa resan hem till Tyskland igen istället för att åka vidare till Norge. Stakarn! Hoppas verkligen att ingen av oss har smittats, särkild Hans! Vi får väl vänta och se. Tycker att jag mår lite illa, men det kanske jag bara inbilda mig nu. Vi får håller tummarna att inte julen förstörs med kräkningar här! Tycker synd om mina föräldrar som nu kommer vara ensam hemma när de väl ha lyckats ta sig dit...

• Steffi17

Än så länge har ingen av oss insjuknad! Jag räknar timmarna!

• Steffi17

Åh, jag är såååå ledsen! min lilla ängel har blivit sååå sjuk:(:(:( han kräktes hela natten:(:(:( har inte lust att fira jul länge. Vill bara hålla i honom hela tiden.

• Steffi17

God jul till er alla!!!
    Här har hela huset blivit smittad:( det blev ingen jul för oss än - kanske imorgon... Inte som vi hade tänkt oss för H's första jul.

Svar på tråden järfällatråden 9