Lilla T: Det var jätteroligt att se I på skidor! Hon är så duktig!!
Lillgrodan: Skillnaden med BabySemp 1 och 2 är bara att 2:an har lite mer fiber. Jag tycker inte att det smakar annorlunda. Hans märkte nog ingen skillnad. Hon kanske bara saknade sin mamma?
Hans har blivid mer mammig de senaste dagarna. Pappan brukar natta honom vilket nu inte funkar alls, men so fort jag kommer upp är han lung och sommnar snabbt. För tre nätter sedan hade han ont i magen och skrek när han skulle i säng. De skrek han plötsligt väldig tydlig "mamma"!!! Han är ju inte ens 5 månader så det var säkert bara en slump, men det rörde mig mycket!
I natt har min pappa kräkt hela natten och nu har de påbörjad långa resan hem till Tyskland igen istället för att åka vidare till Norge. Stakarn! Hoppas verkligen att ingen av oss har smittats, särkild Hans! Vi får väl vänta och se. Tycker att jag mår lite illa, men det kanske jag bara inbilda mig nu. Vi får håller tummarna att inte julen förstörs med kräkningar här! Tycker synd om mina föräldrar som nu kommer vara ensam hemma när de väl ha lyckats ta sig dit...