Inlägg från: Steffi17 |Visa alla inlägg
  • Steffi17

järfällatråden 9

Hänger gärna med på IKEA!

IKEA lunch 26/1
    Mumriksfru
    lillgrodan
    Steffi

Vilken fin dag idag! Och jag som inte hinner med en långpromenad idagRynkar på näsan Men jag ska ut på stan ikväll - det ser jag framemot!

• Steffi17

Lilla T: Ja, ska på restaurang med mina gamla jobbkompisar. Men först till Kista Gallerian och lämna över H till pappan. Har precis kommit hem från mammagruppen, så idag är det fullt uppGlad Hur mår Tor?

• Steffi17

Hej malifa,  du är väl Julias mamma som var på öppna i måndags? hänger gärna med på en promenad!

• Steffi17

åh vad jag hade kul igår med 11 gamla jobbkompisar på stan! kom hem halv 12. men H sov rätt oroligt tills jag kom tilbaka och ville sedan kramas och mysas med mig till halv 2.
    lillgrodan: ska vi försöka planera en "simdejt" på tors?
    mumriksfru: jag gick ju strax efter dig. hade bråttom också, så jag vet inte.

IKEA lunch torsdag 27/7
    Mumriksfru
    Flingan
    ev. Steffi

• Steffi17

mumriksfru: vad roligt, du skrev selmas föddelsedag för IKEA lunchGlad tänker ni firar så? men det blir iaf hennes halvårsdag - också stort!!

• Steffi17

lillgrodan: har en beständig fredagskänsla idag. därför blev d konstigt. men jag menade nästa veckaGlad 
    ja, alla som vill får självklart följa med - kl. 19:30-20:30 jakans simhall!

• Steffi17

Lillgrodan: har planerad att komma till IKEA -prommenerande om jag hittar sällskap - å simning, men jag får se hur det blir. Ikväll har H gallskrikit hela kvällen - pappan tröstar honom nu, jag orkade inte mer... Ingen aning vad som är fel. Undrar om han har ont i magen igen? Så vi får se hur han mår imorn! Hoppas d blir bättre. Behöver komma UT!!!

• Steffi17

Hej tjejer,
    jag tänkte kolla med er som har lite äldre barn: min systerdotter som fyller 8 nu på våren, kommer på besök nästa vecka. undrade om någon här har ett par skridsko (och kanske hjälm) vi skulle kunna få låna någon dag? hon har storlek 33. det vore jättesnällt om vi fick låna av någon!!! undrar dessutom om ni har lite förslag vad en nästan 8-åring som inte pratar ett ord svenska kan göra i området för att ha kul? vi har ju inte bott här så länge än...
    tacksam för alla förslag!!Glad

• Steffi17

Flingan: GRATTIS och heja G!!!
    primavilma: om vi inte lyckas få tag i stl 33, skulle vi kunna svänga förbi och prova dina? de kanske fungerar! vi får väl också se hur det blir med vädret ang skridskoåkning. Annars blir det simmhallen (eller och...)

• Steffi17

Inatt ska H sova första natten i sitt eget rum - med pappa brevid. Vi får se hur det går! Nu är det dags för lördagsmys!!!

Svar på tråden järfällatråden 9