• 1975

järfällatråden 9

Vi vill fira nyår med Emma, hon älskar fester! Varför ska hon avstå nyår? Det e ju speciellt med nyårsfest!!! Visst kan jag lämna henne hemma när det e andra fester men nyår vill jag vara med min familj. I år drar vi ner till Gotland och kommer att bara vara vi tre ska bli skönt!! Skulle vilja gå på fest men orkar själv inte i år arrangera nåt. Och så e det hundens första nyår och jag vet inte hur han reagerar på smällarn.

• 1975

Jag har ätit där julbord, det var helt ok men revbenspjället hade anis krydda och det gick inte alls nu när jag e gravid!!!

• 1975

Ja jag vet att det e för tidigt ska ha bebisen i feb. Vi löste ut vagnen i går en helt ny brio sing svart och grå, jätte fin och nu har jag bäddat i den och gjort det mysigt för bebisen. Ja jag e knäpp!! Eller så boar jag! Fniss î??

• 1975

Elin vi drar till gotland om några dagar och kommer hem den 2 jan. Ska prata med Örjan om gungan. I så fall så kan vi ta det efter att vi har kommit hem om det e ok för dig? Sen efterlyser jag en lära gå stol om det e nån som inte behöver sin längre! Ingen bråska med den men jag e intresserad!!!

• 1975

Välkomen Emma !! Jag bor i viksjö men uppvuxen i skälby. Haren dotter som fyller 5 år i feb den 20. Och väntar på en son säger dom den 21 feb. Har två katter och en engelsk staffordsher bullterrier hane.

• 1975

Lilla T: det är tungt och gör ont! Han bökar och lever rövare! Annars mår jag bra tack!!

• 1975

Är det nån som har en svart eller grå skötväska att skänka eller att sälja till en billig peng???

Svar på tråden järfällatråden 9