• 1975

järfällatråden 9

Nä man vet ju aldrig!! Då är vi ju mamma lediga tillsammans! Kul!

• 1975

Jag har en öppna fsk runt hörnet som är jätte bra. Jag går nere på kvarnen på Mvc. Nä ingen f grupp just nu. Men jag kan ju begära en. Du bodde i kallhäll eller hur? Hur gammal e du?

• 1975

Då är han och jag lika Gammla! Vi kanske vet villka vi är :) jag är uppvuxen i skälby gick i gymnasiet här i Jakobsberg. Jobbade flera år som ordningsvakt i tunnelbanan, 06 föddes Emma och efter mamma ledigheten började jag jobba med ett mer lugnare och säkrare yrke som barnskötare. Men vill igentligen jobba och utbilda mig till hundinstruktör. Mvc och BVC med Emma gick jag i Hässelby för vi bodde där tills hon var 6 mån och sen fortsatte vi att gå där för vi trivdes med våran BVC tjej.

• 1975

Jag bor i hummelmora viksjö och ska ha mitt andra barn nu i feb.

• 1975

Såg att du zazza har hund! Jag med en engelsk staffe. Vi kan ju ta barnvagns och hund promenader sen !! Var i viksjö bor du??

• 1975

Vad har du för hund? Vi bor på Barytongränd! Ligger ju ganska nära varandra'

• 1975

Sommrarna här i hummelmora är helt undebara!! Jag älskar att bo här på somrarna. Våran vovve är en kastrerad hane som oftast funkar med andra hundar. Så länge dom inte är stöddiga emot honom.

• 1975

Vi har varit där flera ggr men han e inte svart. Våran är vit och mörk och ljus brun.

• 1975

Han BF den 21 feb. Men har haft värkar i dag så vi får se om han håller sig där inne så länge! Jag gick över elva dagarmrdvåran dotter. Jag fasar för att gå över med den här åxå.

• 1975

SaraE: Japp det är tomt utan hund! Jag var utan i två år det var fruktansvärt!! Skulle gärna gå hundinstruktörs utbildning. Tränade mkt skydd med mina andra två som var en schäfer och den andra var en väktarhund reiesen. Med den jag har nu tränar jag lydnad, kontakt,Blodspåret, ska börja på person sök och person spår nu till våren.

Svar på tråden järfällatråden 9