• flingansnö

järfällatråden 9

Hej!

Här är den nya Järfällatråden! Här pratar vi om allt och inget och träfffas ibland. Den gemensamma nämnaren är att vi är föräldrar och bor i Järfälla. Nya medlemmar är varmt välkomna 

Vi som hänger här mest regelbundet är:

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Jessilicious - Jessica (-86), Jakobsberg - Fabián 080601, bebis 1003?
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309, bf 100610
    Lindasnutt - Linda (87), Skälby - Lia 091127
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-27 12:45
    annhan - Anna (-78), Viksjö - flyttar in i slutet av maj - Filip 060228, Viktor 090430

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-23 13:18
    Mumriksfru - Lina (-79), Skälby/Barkaby - Selma 100727

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-24 20:33
    Machina- Catharina (78) - Barkarby, Mila 070618 och Isa 101003

• Svar på tråden järfällatråden 9
  • Lilla

Flingan, lillgrodans mamma och Mumriksfru: TACK för igår tjejer! Vad kul det var att vårrusa med er! Jag är så tolt över att jag gjorde det.

lillgrodans mamma: stort tack för skjutsen hem! Guld värt! Båda barnen sov (Idun hade somnat för 1 minut sedan!) när jag kom hem. Hann du träffa Isabella där vid halv tio?

Flingan: supertack till Magnus och dina fina barn som tog hand om våra saker och extra festligt med champagne!!

Mumriksfru: hade ni trevligt på Mosebacke? Kul att gå ut! Om det blir utgång till nåt ställe där man kan välja att sitta och prata och att dansa följer jag gärna med i sommar!

Måste jobba nu.

• Lilla

tip: krya på dig! Hur mår du idag?

Rutan: krya på dig också! Hoppas vi kan ses snart. Vore kul!

• MrsMumrik

LillaT - instämmer med allt! Tack för sällskapet, hjälpen från Magnus och sötisarna och en jättetrevlig kväll!

Vi gick till Strand efteråt och det blev alldeles för sent. Var inte hemma förrän 02:00 inatt. Vi fick ett samtal om att vår farfar hade dött och trots att det var väntat så är det så tungt för att man vet att pappa är ledsen... vi satt kvar länge jag och min syster och pratade och det kändes bra. Det blev ingen 4H gård för mig idag... ska åka iväg och ta hand om pappa lite istället.

• flingansnö

Lina: Åh, jag beklagar verkligen sorgen. Den gör ont även när den är väntad! Krama din pappa extra hårt idag!

LillaT, Lina, lillagrodan: Vi var ju toppenbra igår!!  Gustav kämpade och höll sig vaken hela vägen hem, men jag hann inte mer än lägga ner honom i sängen så sov han, jag lvoar det tog 30 sek sen sov han! Men han var glad, och i morse vaknade han och var pigg som en mört!

jossan. Härligt med kalas med ponnyridning! Det kanske man skulle göra

• Timba

Mumrik: Beklagar sorgen.

Vad duktiga ni varit som vårrusat !!! ,det var trist att missa men jag har fått värsta influensan, hade feberfrossa hela gårdagen, så det var nog bra att jag inte sprang, men idag är jag något bättre dock har jag smittat Elina så nu är hon dålig.

Ska ni fortsätta träna nu under sommaren ?
    Jag kommer att springa nåt lopp i augusti, har jag bestämt mig för, det är bra för min motivation, då tvingas jag träna.

Jossan: Grattis till förskoleplatsen !

• Lilla

tip: krya på dig!! Vad jobbigt med influensa... Jag ska fortsätta träna och börja äta bättre. Vilket lopp siktar du på?

• flingansnö

Nu har jag skickat iväg maken och sonen på blommarknad! Ska bli härligt att få nya blommor här!  Själv ska jag städa och fixa, vi ska ju ha kalas i morgon! Det ska bli roligt.

• Timba

LillaT: jag tänkte på midnattsloppet eller tjejmilen i augusti och st eriksloppet i september, då kommer jag helt klart bli tvungen att träna över sommaren. dvs har sprungit st eriksloppet innan jag fick barn så det vore ju kul att slå den tiden jag hade då, men då blir det till att träna.
    Kul att du fortsätter att träna, säg till om du vill med ut och springa.

Flingan: Vad kul med med kalas, det blir säkert jättefint med blommorna. Och Grattis Agnes i efterskott !!!

Svar på tråden järfällatråden 9