järfällatråden 9
Ja men Mira ju mkt yngre än Uma..hum ni andra? Kajsa tex, Ville va väll 2 när Moa kom?
Ja men Mira ju mkt yngre än Uma..hum ni andra? Kajsa tex, Ville va väll 2 när Moa kom?
Tack Jennie oc Anna!
Och tack för tipsen. Det blir ju att jaga vagnar snart, bebis skaju komma 1 oktober! Jag skulle tycka d vor jätte mysigt om den kom på min födelsedag 19sep, inte helt omöjligt. Fanny hoppas på 101010 alltså 10okt, vi få väll se när hn inser att hon måste gå 2 veckor över tiden för det
Det blev ingen sinngstartävling i går för oss. Fanny var jätte ledsen hela dagen så vi stannade hemma och åt pizza o kinamat och såg på skräckfilm, det funkade bra det med. Hormoner, jag tackar jag...
Hej T! Vi båda är o inte är ett svetsat gäng, vilketgör att det e enkelt att komma in, bara man e dedikerad - vilket vi är chskriver mkt... fan vad jag e trött...
Jag vill oxå träffas! Men vilka kan typ imogon vid typ 13.45 - 15.30 här i Skälby? Lite picknick i solen i en park? (jag måste vara hemma senast 15.30..)
låter toppen Kajsa, det blir nog väldigt uppskattat! (tittade på Desperate igår...
)
Hej hej, springer in en snabbis. Va på Eritriansk restaurang igår med en vän och det kan jag verkligen rekomendera, MKT gott! Den låg vid spärrarna i Rådhuset tunnelbanestation! MUMS och jäytte fint och mysigt!
Är det någon loppis i helgen? Vi måste ha ett par jympaskor i storlek 20! Nån som har?
Kramar till ALLA, vill h sommar nu o träffa er!
<3 /mirjam
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hos er får jag skryta, jag fick mitt första a i betyg idag! jaaaaaaaaaaaaaa!
lyckan är total :-*
Utteröga, det e bara att tro på att det fixar sig! ör det brukar det ju alltid göra, eller hur? <3 , du e superstrong!
E det högby som har så mkt kläder? Det vore jutoppen om den e nästa helg, så ska vi kolla miionskyrkan imorgon!
I vår familj planerar Fanny alt som har med mat o göra! SKÖNT!
Dt kanske va nåt konstgt i natt för tom Mira sov dåligt! Honvar vaken drygt 2h och vi försökte med allt men hon kunde inte somna. Tillslut ramsade Fanny (vilket vi inte gjort på nätterna på länge) o tja det funkade efter en halvtimme.
Somnar ni om om ni vet att era män tar ansvar för uppvaket? För i natt var vi vakna båda två tills Fanny sa att hon tog hand om ramsningen, då somnade jag direkt :-P