Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Han har fått sitt tungband avklippt, han har haft svårt att artikulera pga av det. Och så har han fått rör i öronen. Inga stora saker, men alltid jobbigt när de små sövs... förra op han gjorde var större, det är ca ett år sedan, då opereradede halsmandlar och polyp på honom.

• flingansnö

Mirjam: hm..... men vad behöver man egentligen till en bebis?

• flingansnö

Gustav går omkring och är sur..... han fräser och är ARG! Det är jättesött..... och jättesvårt att hålla masken när han är så arg!!

• flingansnö

mirjam..... ja en sänng är väl en av de saker man verkligen behöver, men jag kan räkna uppen massa saker som jag har som jag egentligen inte behöver men som gör livet för både mig och Agnes trevligare!

Hur går det för dig med skolan? Får du gjort det du ska och hinner du med att andas? När ska du vara föräldraledig?

• flingansnö

Låter verkligen tufft Mirjam! Men jag är säker på att du klarar det!

Min tenta blev flyttat till på måndag! TACK GODE GUD!!!! så jag ska tokplugga i helgen, och hoppas på det bästa....

• flingansnö

Mirjam: Jag vet inte har aldrig haft värkar, men har lst att molvärk ska vara ett bra tecken..... ha hon det??!!

Kom ut nu bebi!!!!!

• flingansnö

Det låter lovande! Hälsa F att trycka på ordentligt!

• flingansnö

Fick just ett sms av Mirjam och Fanny! I morse kl 6.48 tittade lilla Esther ut! 51cm lång och 3590g tung!!

• flingansnö

Ni som är avis, ni kan få skriva min tenta på månag!! fan vad svårt det är!! Jagmenar hur fan ska man kunna hålla allt detta i huvudet?????? Crap!

Marina: Nej vad trist med jobbet!! Men hur är det på et där boendet för autistiskta där du jobbade lite förut, jobbar du där fortfarande?

mumrik och lilla T: vi kan väl försöka ses näta vecka så kan ni få prova bumbo stolen innan ni köper?  och mumrik, jag har en klänning som jag tror Selmis kan ha.

• flingansnö

Therese:  He he he, bra att få säga Ja eller Nej! och roligt att bli uppvaktad! Det är alltid kul! Här varierar det också från år till år.
    Jag ses gärna på Tisdag förmiddag, Kan du då Mumrik?

Svar på tråden järfällatråden 9