Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Oj, fel datum. Måndag den 1:a tar vi men vi kan kanske ha det lite tidigare än 10? Jag har bokat in ett möte med min chef den dagen halv två, och det är trevlit att hinna dusha och så innan.... Ändrar då

Lekdate hos Flingan måndag 1/11 kl 09.30(utelek)

Flingan +2 barn

Lilla T + 2 barn

mumrik: Tyckera absolut att vi kan vara hos dig första gången. ska vi ha det ngn gång i slutet av november, början av december?

• flingansnö

Utteröga: Men! Var inte så kryptsik!!!! Nu blir jag ju jättenyfiken! Är du journalist?

Här hemma har Agnes iallafall sovit lite bättre i natt. Jag har inte behövt kliva upp med henne iallafall, men hon har varit vaken och hostat en del,men med nappen och en hand på magen har hon kunnat somna om iallfall. Idag ska jag åka till högskolan och få handledning, ska förbereda vilka frågor jag behöver mest hjälp med. Hoppas att A sover då!

• flingansnö

Mumrik: Det kommer att gå bra med Selma! låt Henrik hålla henne så att du kan gå ut om det blir för jobbigt!  Ang vikten så GRATTIS! Jag var under 90 igår, 89,9 men i morse var det 90.3 igen.... min kropp är så konstig!! men jag åt en clemetin igår.... antar det är den som är boven....

Och om NGN säger ngnannastans att jag väger lika mycket som en stor karl så slår jag ihjäl er!!!!!    (ni vet det som skrivs på fl stannar på dl )

• flingansnö

Mumrik och LillaT: Kan vi inte ses en sväng i morgon vid lunch? JAg ska till logopeden med GUstav vid tio, sedan lämna honom på fsk.

• flingansnö
    flingansnö skrev 2010-10-27 11:06:38 följande:
    Mumrik och LillaT: Kan vi inte ses en sväng i morgon vid lunch? JAg ska till logopeden med GUstav vid tio, sedan lämna honom på fsk.
    och alla andra som vill också föstås!!
  • flingansnö

Utteröga: Coolt! Vart har du jobbat? Jag är så imponerad av folk som kan skriva! Jag kan verkligen inte det, mina tankar fastnar helt enkelt inte på ett bra sätt på papper!

• flingansnö

Ok, har vi kommit fram till ngt om i morgon? Jag ses hellre hemma hos ngn, här funkar bra, jag kan göra lite lunch om ni vill. Vi kan absolut promma lite innan eller efter om ni vill.  Anledningen till att jag vill ses hemma hos ngn är att jag desperat behöver lite råd om kläder, ska på fest på lördag och vet inte vilken klänning jag ska ha

Mumrik: Ja.... sjuk på säl är du.... man ska inte äta säl, då blir man sjuk! 

Mumrik: Jag kanske kan ses på söndag förmiddag. Då har jag G hos farmor och farfar och har antagligen en bakfull make.... kan komma över på förmiddagsfika kanske?

• flingansnö

Om ni vill kan vi ses på Ikea parkeringen och gå hem till mig, och så kan ni gå tillbaka dit sedan, då får vi prommenad, plus att vi slipper strulet med parkering hemma hos oss! 

Tror inte ni behöver ta med ngt, jag gör ngt enkelt bara av det jag har hemma. kanske svampsoppa.... tycker ni om det?

• flingansnö

Ja! Det är toppen om du gör det Lina, så slipper jag göra bröd också!  

Stackars Selma.... fast egentligne är det nog mer synd om dig! Du får nog öva på det där lite så du inte för över din skräck för sprutor på henne....  Stackare!

Ska vi mötas halv tolv vid parkeringen i morgon. Vi kan mötas lite längre upp på parkeringen denna gång så slipper vi trängas plus att det är närmare hem till mig. Om ni ställer er däruppe vid pizza hut så möter jag upp er där.

Svar på tråden järfällatråden 9