Inlägg från: Matglad |Visa alla inlägg
  • Matglad

järfällatråden 9

Utteröga: Är lite nyfiken. Hur gör man egentligen flytten när man byter lgh? Man måste ju ut med allt och sedan städa och förvara allt i en typ flyttbil under tiden innan man kan flytta in i den andra lägenheten som måste göra samma sak? Krångligt!

• Matglad

Lilla T: Tack! Roligt att ni kom och kul att det blev lyckat!

Mirix: Några skedar smör till eller efter middagen står hon sig  på hela natten. Men om hon äter ordentlig middag behövs ingenting. Moa äter inget efter middag och sover hela natten. Vatten eller mjölk i pipmugg/flaska på morgonen kanske om hon bara vill snutta?

• Matglad

Hej Rut!
    Kul att du är här!
    /Närmaste grannen

• Matglad

Flingan: Får du ha G heltid på förskolan nu när du pluggar?

• Matglad

Flingan: Men eftersom du pluggar 100% borde du kunna ha honom där mer (om du vill?). Min granne pluggade i våras samtidigt som hon var hemma med den minsta och den äldsta fick vara på förskolan heltid. Jag är på bibblan från kl 11 till 15 på torsdag.

• Matglad

Hipp hipp hurra för Lilla T! Grattis på födelsedagen!

• Matglad

Flingan: Det låter roligt med bokklubb tycker jag (ha, ha, ha). Har också tänkt att det skulle vara kul! Men är du inte med i en sådan redan?
    Alt.2 låter stressigt, man vet ju aldrig med förseningar och så. Klarar hon en natt klarar hon nog två så när ni ändå åker så långt så tycker jag nog att ni kan ta alt 1!

• Matglad

Hej allihop!
    Jag har inte skrivit här så mycket på sistone, har inte orkat.
    Idag är det VAB med två magsjuka barn och ett som fick vara hemma "på köpet". Men det verkar vara en ganska lindrig variant för inget kräks idag än så länge (två gånger i natt).
    Usch, magsjuka är nästan det värsta med att ha barn!

• Matglad

Flingan: Grattis! Vad toppenbra!

1975: Vad är möda? 735 kr låter mycket men det är kanske vad du brukar ha?

Vad har ni andra för mobilkostnader? Inser att jag inte ringer så mycket... skickar lite sms och kollar något på internet ibland. Jag brukar ladda på mitt kontantkort med 69 kr någon gång i månaden...

Svar på tråden järfällatråden 9