Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Lina: Det emsta kom från Tip ju!

Jag har fåttt panik gällande det här med vikten! Herregud! Jg får nog var tjock resten av livet känns det som.... jag klarar ju inte att kaloribanta, det slutar meda tt jag hetsäter godis.... lchf funkar sådär... men jag klarar inte att hantera mitt sötsug.... vilket ju gör dieten riktigt dålig istället....   Nu har jag hittat ngt som heter dukan.... ska testa det på måndag, hoppas att det är bättre för mig....  Fan, jag hatar ju att vara tjock

• flingansnö

Jag tar gärna en baddate i nästa vecka istället. För mig spelar det ingen roll vart det blir, jag gillar Bro, men det är ju enkare att ta sig till jakan. Vad som funkar är ok för mig.  måndag och torsagär bäst dagar för mig, men e andra funkar också.

Karin: Om du vill kan vi ses och bara dricka kaffe och snacka skit på fredag istället. Och så kan jag låna et där bordet om det är ok? (om jag inte hittar ngt annat, närmare...)  Men jag kan komma till dig efter lämningen om du vill.

Idag ska vi ha möte med AC igen, jag hoppas att det ska gå bra, men jag är väldigt trött så jag hopps at jag får sova lite på dagen idag, Agnes som ju alltid brukar sova, gjorde inte det i natt.... Undrar om det är fler tänder på G kanske.....

• flingansnö

Tip: Nej vi kommer inte att få IBT. Men om jag har förstått saken rätt så tränar man medTBA och eftersom det intensiteten somräknas så tränar man istället ett eller tvåbeteenden i taget. Jag gjorde en pärm med allt i i går, och även en lista på vad jag tycker att G behöver träna. jag ska ställa litemer krav idag, G har ju faktiskt resurs på fsk 30 timmar och det får de faktiskt se till att utnyttja, och se till så att fsk har öveningar att göra och så får vi se till så att et faktiskt görs och att det förljs upp! Hemma kommer vi attträna framföralltpå av och påklädning och undanplockning.

• flingansnö

ok, så baddate på fredag? Jakan eller bro?  halv tio ok?

• flingansnö

Vällingby är supertoppen också, hr varit där en gång med G ocgh han var lycklig! Men det är ju lite struligt att ta sig dit om man inte har bil, men vi är kasnke bilburna allihopa?  Jag kan inte på fredag em, för jag måste ju hämat G på fsk, och så är de tju min födelsedag, så vi kanske ska göra ngt som familj efter hämtningen.

Jag får se ang ÖF på torsdag, vilken tid går ni? Jag kan väl få "anmäla" Mig i sista stund om det behövs? ok?

• flingansnö

jadå, tio funkar, jag kan vänta på er!

• flingansnö

tio på fredag blir helt perfekt, för jag fick just tid förextra utvecklingssamtal frG kvart i nio på fredag!

• flingansnö

Bad fre 18/3 i jakan kl. 10
    Steffi + Hans
    Lina + Selma
    Flingan + Agnes

• flingansnö

Bliringet ÖF förmig i morgon, jag måste varahemma och vila och försöka fp lite saker gjorda. Jag har en bebis som bara velat vara i famnen idag, så allt som jag skulle göra på em idag, får jag göra i morgon.

• flingansnö

Ja, 10.40 funkar för mig också! Vi kör på det! Ska bli kul att bada i morgon!

Här hemmahar jag jag Magnus hemma idag! Han har semster i två dagar Härligt! Men nu har han stängt in sig i kontoret framför datorn och jagfår absolut intekomma in!!! Sen ska han åka iväg själv..... Hoppas att jag får en fin present i morgon!

Svar på tråden järfällatråden 9