järfällatråden 9
Jaha men veckan efter har jag semester så då kan jag nog dom flesta kvällar som det ser ut nu =), Veckan innan då jobbar jag heltid =)
Jaha men veckan efter har jag semester så då kan jag nog dom flesta kvällar som det ser ut nu =), Veckan innan då jobbar jag heltid =)
UTTERÖGA OBS OBS
Jag måste ha en mailadress till dig så jag kan lägga in träffen senast imorgon,,,,,
Hej på er alla 
Tittar in från jobb en snabbis, hoppas ni alla mår bra och alla bebisar mår toppen och sover som dom ska =)
Själv jobbar jag som en tok, i söndags ringde dom från boendet och bad mig jobba 9-20 med dubbel lön, det tacka man inte nej till.. Men där blev en hel del utbrott så jag var tvungen att ta nattjour också =) så det blev 09,00-06,30 sen hem i duschen för Bauhaus 08-17 =) men tjänade bra så det tackar man ju för =) Blir tyvärr att man inte hinner med datorn lika mkt =( me jag tittar in lite då och då och lider med er som inte får sova mm (Flingan hoppas det löser sig för Agnes och du snart får sova gott) om du inte redan fått det har inte läst allt....
Nu ska jag stänga ner och åka hem =)
Ha det super...
Mirix lider med dig, vet hur det känns är ju bara runt halvåret sen min pappa dog =(
Karro du kan ha det superjobbigt ändå, behöver inte jämföra med mig =) Jag är ju lite skadad och har inte det sömnbehovet längre aom andra har så det lider ingen nöd på mig...Och jobba ja det älskar jag, blev dock lite mkt i helgen men jag tjäna över 6000 kr på 21 timmar och det är inte helt fel
...
Nu sitter jag och väntar på min älskade lillasyster som är i bilen på väg hit =) om ca två timmar är hon här och det ska bli såååå skoj att träffa dom....
Ha en super midsommar alla och kram på er!!!
Lilla T Tack ja lillasyster och storasyster med familjer =) ska blir riktigt skoj...
Hej på er alla, tittar in lite då och då men hinner aldrig läsa igenom allt.. Vi har semester nu och njuter för fullt, massa bad i poolen och åka slide här hemma samt massa goda grillningar såååå underbart..Glad att man för en gång skull valt rätt semester veckor =)
funderar på en snabbis tur till Skåne nästa vecka men har inte riktigt bestämt oss, inte det lättaste att få ihop med sängplatser mm har massa som vi gärna får bo hos men dom bor inte så stort så det blir ganska jobbigt...
Inte mkt att kommentera men till dig Evani är nog bästa rådet att se till att Nea är mätt och sen bara sluta, inte förvirra så mkt med andra flaskor skriker hon sen mkt så kan man erbjuda vatten men börja med att sätta en bra kvällsrutin ex sitta och läsa sen lägga henne och säga godnatt utan fått välling, brukar ge sig snabbt, blir ju värre ju längre man väntar..LYCKA TILL
Stora syster va gulligt att han blev sååå glad =) härligt när syskonen är såå mysiga, våra skulle också behöva en (pappa) att åka till hahaha dom skulle verkligen behöva komma ifrån varandra ibland, dom leker sååå fint och två sekunder senare bråk bråk och ännu mer bråk =(
Man blir knäpp idag fick Jonny ta André och åka iväg och handla samt uträtta lite ärenden så blev det lite lugnt här
.. Är sån grym skillnad när vi har alla tre eller om man särar på André och Liam, dom är jättegulliga men samtidigt kan dom bråka som f*n....
Så fick jag också kräkt av mig lite 
Ha en bra kväll alla =)
Hej på er alla i värmen
här solas det och plaskas för fullt, håller oss dock i trädgården, är lugnast med alla ungar =)
Välkommen Lottie jag är bosatt i viksjö med man och tre barn 9,3, och16 mån, inte jätte aktiv på fl längre men tittar in lite då och då, har just nu semester men annars är jag igång och jobbar igen..
Karro hur blev det med planerna för din födelsedag, bestämdes något?
Fira gamla Karro lördag 24/7:
Födelsedagsgrisen själv med tre illbattingar (som ska sova tidigt, hehe)
Marina utan terrorister hehe
Oj här var det lugnt... Hoppas alla har det bra i värmen själv avnjuter jag en smarrig drink vid namn "Green Ocean" min nya hobby hahaha tittat för mkt på Cougar Town och fått dille på drinkar istället för ett glas vin =) man måste ju njuta fullt ut på semestern =)