järfällatråden 9
Vi leker gärna på onsdag :)
Vi leker gärna på onsdag :)
Elin: Jag känner mig iallafall starkare och starkare för var dag! Det är vad jag får leva på just nu.. Är vi rätt för varandra så kommer det fortsätta kännas så..
Ja, det tycker jag vi kör på! Ska vi åka till lekpalatset eller nåt? Eller ska vi ses i en park?
Tack för alla fina ord :)
Ikväll kommer han hit efter jobbet och ska sova här.. Han har sin lägenhet i Haninge och ska till BUP i Jakobsberg imorgon.. Vet att jag egentligen är för snäll, men jag har vart kär i människan i 11 år nu, det är tungt när det är svårt.
Men alla förhållanden har sina dalar, det är bara att bita ihop och låta tiden ha sin verkan.. Utan tid får man inget veta..
Allt gick bra.. Jag sov redan innan han kom...
Okej, då hoppas vi på att Gustav är bättre tills imorgon!
Machina, vet hur det känns.. Min yngsta dotter är snart 7 månader och min sambo drog den 20/10... Jag duschade idag på fm när Aurora vilade, under tiden ritade Oliver (3,5 år) med röd bläck över hela rosa tygsoffan...
Jag har möjlighet till en promenad :) men ser ut som ett helvete, piercade överläppen igår så är en aning svullen
Vi får se, tror jag ska med en dagismamma till IKEA då.. :)
Jag hinner inte, bor i Jakobsberg.. Oliver sitter i pyjamas och tittar på TV medans Aurora sover en stund med sin moster
Men nästa gång så ska jag försöka hinna med..
Det gör lite ont att le, men annars ser det ganska latjolajban ut...
Lilla T: jag går gärna på babykonserten... Då kan jag gå förbi minneslunden där min mormor finns sen i somras på samma gång..
Lilla T: Aurora är 7 månader :)
Beroende på klockslag så går jag eventuellt med på promenaden på tisdag, jag kör dock inte bil och lämnar på dagis nere vid Säby kl 9...
Jag bor i Jakobsberg.. Lämnar min son på Säby Waldorfförskola kl 9...