Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Vad säger ni om lunch på ikea? Billigt och vi får plats allihopa? Känner mig inte redo för lunch i en park.... vill vara innomhus....  om vi träffas elva halv tolv borde var var lungt att få plats.  Härligt att vi blir ett gäng!

• flingansnö

D1980: Hoppas att bebisen kommer snaaaart! 

Jag har just pratat med järfälla kommun och tjejen i kundtjänst var verkligen trevlig, men hur fan kan de ha lyckats med att slarva bort blanketten om avlösarservice! Åh.... vad trött jag blri!

• flingansnö

just det, appropå kommunen, hur har det gått med barnomsorgen för dig Lina?

• flingansnö

Lina: Men det är ju helt galet!! Ring du till chefen! Sådär ska du ju inte ha det! Selma måste ju få en plats på ngt bra ställe!!! Herregud!

• flingansnö

Lina: Dont go there..... för en massa saker.....   

• flingansnö

Hej på er!  Det verkar som att vi blir ett stort gäng på tisdag! Härligt!! Jg hnger kanske mde till öf också! Vill inte vara hemma närMgnus är hemma och jobbar! Men jag tänkte börja på ett nytt projekt hemmanu, så kanske jag är sugen på att gå hem och bygga lite.... vi får se!

Vi har varit på landet hela helgen och hjälp vad jag älskar att vara där på våren! elt underbart! Har jobbat hårt i trädgården, men i det härvädret känns det ändå helt ok! Åkter tillbaka på onsdag!

• flingansnö

Malfia: Det låter väl toppen! Det bestämmer vi!

• flingansnö

Karin: Trist att du inte kunde komma idag, men det varnog ändå bra för dig att sova lite tror du inte? Hur mår du nu? Jag försökte messa dig idag , men telefnen fick ngt konstigt fel så den bara hängde sig...

Tip, Steffi och Malifa: Tack för idag! Det var roligt att ses!  

Här hemma ska jag försöka städa nu, har satt Agnes framför telletubbies fr att få en lugn stund... herregud vad energi den där ungen har!!! Tur att hon är så himmla söt!

• flingansnö

Glad påsk på er!! Jag titar in en snabbis från landet. Jag hoppas att ni alla har en underbar påskhelg, med mycket god mat och trevligt sällskap och att solen skiner på er lika härligt som den gär här! Just nu tittar jag ut på en frostig hage, där solen gått upp och sakta värmer gräset, i Almen utanför fönstret håller två koltrastar på at bygga bo! Det är nästan för idyllyskit för att vara sannt!! Jag älskar att vara här! (fast vi jobbar hårt på dagarna förstås! )

Idag kommer Magnus och hans syster och föräldrar hit och firar påsk, det ska bli trevligt, och roligt attt träffa Magnus igen!, vi ses ju inte så mkt nuförtiden....

Ja ja, iallafall, hoppas att ni har en toppenhelg!

Kramar!

• flingansnö

Hej!

Vill bara säga att jag lever!!!  Det har varit lite kaos,,och jag har sjukt mkt att göra, men vill ju träffa mina fina mammavänner!!!  ngn som vill ses nästa vecka?  Jag kan på tisdag och torsdag, och kanske på måndag....

Jag var ock köpte nya skor och löparkläder igår! Härligt! Men jag är klart osäker på om jag orkar springa 5 km... men det gör väl inget? VI kan väl gå tillsammans och hålla högt tempr och prata? Anne får väl börja picnicen utan oss?  

Svar på tråden järfällatråden 9