• pixiewings

Stämmer detta på din längd?

www.growingpeople.se/templates/Page.aspx

Berätta gärna hur långt erat/era barn ska bli enligt denna och om du tror det kommer stämma

Sebastian 080301 ♥ BF 100624
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-24 15:01
    Själv ska jag enligt detta bli 174 och det är faktiskt det jag exakt är

Sonen "ska" bli runt 179 cm och det är nog inte omöjligt...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stämmer detta på din längd?
  • zera

nja, enligt det där skulle jag blivit ca 160cm men är 168 så det var ganska stor diff

• CatherineDylan
    zera skrev 2010-03-25 12:55:36 följande:
    nja, enligt det där skulle jag blivit ca 160cm men är 168 så det var ganska stor diff
    Tagit efter pappadin?
  • emmaguldkorn

oj oj vad det inte stämmer på mig. jag skulle ha blivit 166 cm men jag är 156 så 1 decimeter kortare är jag. men jag tror dock att det kommer stämma ganska bra på mina barn.

• zera
    CatherineDylan skrev 2010-03-25 12:56:18 följande:
    Tagit efter pappadin?
    ja är nästan inte alls lik min mamma, min pappa däremot skulle inte kunna svära sig fri från mig även om han ville
  • Drömmerdrömmar

Först testade jag mig, och jag ska enligt testet vara 166 cm men jag är 160 cm.

Sen tog jag dottern och hon "ska" bli 162.5 och det tror jag kan stämma :)

• Buddha74

Jag ska enligt testen vara 160cm, men jag är 174cm. Så jag tror inte så mycket på den.

• carola1977

Jag skulle blivit 162 cm enligt den uträkningen men är 165 så svarade ja på ett ungefär. Dottern ska bli 167 cm så vi får väl se.

Som en anekdot kan jag berätta att jag växte mycket tidigt och var i stort sett längst i klassen i åk 4 (var dessutom ett år yngre än alla andra) så skolsköterskan var bekymrad och ville medicinera mig. Till slut frågade hon hur långa mina föräldrar är, jo pappa är 1,72 och mamma 1,64, Jaha men då blir du nog inte så mycket längre sa hon då och det blev jag ju inte. I stort sett alla i klassen växte om mig sedan. Jag växte bara tidigt...

• Verkligen

Enligt den där blir min dotter 156 cm. Stackarn.
    Jag kunde inte kolla mig eftersom jag inte vet hur långa mina föräldar var. =)

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmor.wordpress.com
  • k girl
    carola1977 skrev 2010-03-25 14:34:03 följande:
    Jag skulle blivit 162 cm enligt den uträkningen men är 165 så svarade ja på ett ungefär. Dottern ska bli 167 cm så vi får väl se. Som en anekdot kan jag berätta att jag växte mycket tidigt och var i stort sett längst i klassen i åk 4 (var dessutom ett år yngre än alla andra) så skolsköterskan var bekymrad och ville medicinera mig. Till slut frågade hon hur långa mina föräldrar är, jo pappa är 1,72 och mamma 1,64, Jaha men då blir du nog inte så mycket längre sa hon då och det blev jag ju inte. I stort sett alla i klassen växte om mig sedan. Jag växte bara tidigt...
    Medicinera?! Jag var också längst i klassen länge, låg långt över längdkurvan och slutade i stort sett växa i sjuan (då 173,5 cm) men det haraldrig varit tal om att det skulle vara onormalt på något sätt?
Svar på tråden Stämmer detta på din längd?