• pixiewings

Stämmer detta på din längd?

www.growingpeople.se/templates/Page.aspx

Berätta gärna hur långt erat/era barn ska bli enligt denna och om du tror det kommer stämma

Sebastian 080301 ♥ BF 100624
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-24 15:01
    Själv ska jag enligt detta bli 174 och det är faktiskt det jag exakt är

Sonen "ska" bli runt 179 cm och det är nog inte omöjligt...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stämmer detta på din längd?
  • aspenbäck

Det stämde nästan exakt på mig bara 5 mm skillnad!

• tobiq

Jag borde vara 169 cm enligt detta och är 178 cm så nej, det stämmer inte här:)

Lyckligare än någonsin!
  • Audrey11

Jag är 1.79 och jag tar inte illa upp av drömmerdrömmars åsikt. Har alltid älskat min längd och alltid fått komplimanger för den och mina långa ben. Skulle verkligen inte vilja vara kort. Nu får ju alla se upp till en ;) oxh sedan är det ju så snyggt att vara lång :)

• IVFmamma

Jag är 186 cm och bryr mig inte heller om vad andra tycker om min längd. När jag var runt 12-13 år och var 181 cm var det hiskeligt jobbigt men nu är jag nöjd och glad för den jag är..

• carolinae

Jag tycker det är snyggt att vara lång!!! Är 175 och skulle gärna vara några cm till!!!

• tusshh

stämde ungefär.. ja fick fram 170 men är 167 så de va nära iaf.. =)  enl uträknaren blir min son 170 lång.. hoppas han blir liiiite längre än så.. =)

• Glitter2

Det stod att jag skulle vara 172 cm, jag är 184
    Det står att dottern skulle bli ca 177cm
    det kan jag tro på, men tror hon kommer bli längre

• beabus87

sonen kommer bli ungefär 167 cm enligt denna uträkningen, och det kan säkert stämma :)

Min far är 164 o mor är 165, alltså skulle jag vara 158 och jag är 156 lång, så det var inte långt ifrån! :)

• Purlan

Skulle bli 172 och är 174 så det stämmer väl rätt bra tycker jag.

Svar på tråden Stämmer detta på din längd?