Lyxfällan 25/3
Jag är mållös, efter bara 4 min in i programmet.
Spontanköpa en häst?
Shoppa upp dagskassan från arbetet på väg hem från jobbet?
Jag är mållös, efter bara 4 min in i programmet.
Spontanköpa en häst?
Shoppa upp dagskassan från arbetet på väg hem från jobbet?
Varför skulle dom inte sända programet? Varför måste det vara sån tabu att ha ett handikapp som ADHD och sen be om hjälp? Ska hon skämmas över något hon inte kan hjälpa?
Förstår mig inte på folk här..
Sen undrar jag hur i hela friden man kan välja att tro på någon en person skrivit på FB??
Jag tycker kanske inte att programmet skulle slopats, vem vet när det framgick för tv3's team att hon har adhd, kanske efter halva inspelningen. Hade man då avbrutit hade det garanterat blivit ramaskri.
Sedan hoppas man att hennes syster och mamma (som också figurerade i programmet) borde satt stopp för det om det nu hade varit så olämpligt.
Hoppas att hon fick den hjälpen hon behövde.
Undrar om ADHD diagnosen är fastställd av en läkare eller är det ett sätt för henne att lasta över sitt/sina problem på ett handikapp. Sånna personer som hon väljer väldigt ofta o ta till sig en massa diagnoser för att ha något o skylla på för att helt enkelt komma ifrån sanningen så gott som det går.
Dom tror sig kunna komma lättare undan om dom säger att dom har ADHD eller något annat handikapp...
Tror helt enkelt att hon försöker maskera o dölja hela sanningen. Den hon lurar i slutändan är ju bara sig själv!