BF i början av december -10
Hoho? några fler plussare där ute?

Nu har vi en BF-lista!
det blir lite lättare att både snacka och få in alla datum rätt om vi har separata trådar

BF-listan! www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51698829.html
Hoho? några fler plussare där ute?
TJ:
har inte vi träffats i Lund som nygravida med förra barnet? Tycker jag känner igen ditt nick.
Om en halvtimme är det dags för inskrivning!
Hej alla!
Grattis alla nya som plussat!
Sitter nu och försöker ringa bmc, vill byta min inskrivningsdag. Min sambo har svårt att kunna följa med den tiden vi fick, den 26/4. Och jag vill ju gärna att han följer med. Hopas att jag kan få en tidigare tid till och med...
Jag är så orolig, känner inte alls samma symptom nu som för några dagar sen... Hoppas att det är för att jag har ätit regelbundet och inte "hunnit" bli illamående. Ska fråga de en massa frågor när jag ringer i alla fall.
Vi har berättat för våra syskon nu och några av våra närmaste vänner. Vill spola fram tiden till v 12 i alla fall, för att känna sig liiite säkrare...
Ha en underbar dag, och lycka till MijasMamma!
Imorgon klockan 16.00 har jag inskrivning och första kontrollen.
Jag har haft funderingar på när man skriver in sig?
Enligt datan här ska jag vara i vecka 5 plus 2 nu då..
Jag har gjort en gastric bypass och behöver kanske extra koll med blodprover osv?
Jag ska till doktorn pa torsdag som bokar in alla mina undersokningar med en barnmorska fram till bf. Sa gar det tydligen till har berattade min sambos mamma. Da maste man betala 600 spann for att fa undersokningarna inbokade..suck ibland saknar jag sverige!!
Verkar som om de flesta skriver in sig rätt fort??? jag kommer inte våga göra de förrän jag e kanske i v 9 el något!
ni som ska göra vul osv?? varför får ni göra de???
jag vill med göra de sen då jag fick MF,e ju så himla rädd de ska bli de igen!