Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?
Blä: Känner igen mig! Själv har jag en bra period nu, trots allt tråkigt i livet. Lider med dig och skickar en virtuell kram!
Blä: Känner igen mig! Själv har jag en bra period nu, trots allt tråkigt i livet. Lider med dig och skickar en virtuell kram!
Olga07: Du måste våga fråga!! Har du fått genomgå SCID någon gång? Från det testet kan man se om man har borderline eller inte. Många missar borderline om man inte är extrem som knullar runt, bränner pengar, super och skär sig.
(blä!): Stor kram till dig..!!
Jag sitter på sjukan nu efter att ha gjort en abort. Blev gravid för att jag liksom (blä!) är naiv och hej och hå. Men det känns bra, för oss fanns det inga tvivel på vad som var rätt.
Lilith Dark: Jobbigt det låter! Jag kan dock inte riktigt tänka mig hur det känns eftersom jag inte bor med mina barn, men det är säkert tungt när de gör revolt och "gör slut" och vill byta bostad. Har du ngt barn kvar hemma då?
Blä: Ahh, klassisk känsla! Undrar bara vad som eg är bäst... Jag mår iaf bra, tack
Lilith Dark: Lider med dig iaf.. Om det nu är till ngn tröst, haha, men det är så synd om alla dessa "trasiga" familjer och om barnen, det känner jag med, för där kan jag verkligen relatera. Gosa in dig i dina små ikväll och njut av stillheten innan tonårstiden, men glöm inte att även tonåringar växer upp och blir människor!
Din som kommer att komma tillbaka till dig, förr eller senare.
Jag vill acceptera mig själv och sluta hata så mycket, så som jag alltid har gjort. Hur fan kommer man dit? Känns som att det är bättre att sluta vara kär och leva ensam så bryr man sig inte lika mkt...