• Svar på tråden Mola/Druvbörd
  • kasa01

Vambat, vet inte vad jag ska säga... Så ledsen.... De måste väl i alla fall titta om du ä gravid innan de sätter in cellgifter? Saknar ord, känns så orättvist. Jag var så säker att du var "hemma"... Hoppas du har stöd runt dig, vi finns här annars, även om det bara är ord.

Ludvigsmamma, stort grattis till dig! Vilken lycka.

• Lavinia

Vombat! Blir så ledsen! Både för din skull och för att jag blir rädd för min egen del. Vi har ju varit så lika hittills. Hade börjat hoppas men inser att det är för tidigt när jag läser om dig. Har fått 7, 5, och idag 4 de senaste provtagningarna som tagits varannan vecka. Om två veckor blir det nytt prov, undersökning och beslut om det blir en tredje operation. Men jag har faktiskt inte trott att det ska öka, inte för dig och inte för mig. Fick en stor klump i magen. Men du kommer klara detta, och jag med... och alla andra också förstås. Tänker på dig!

Men annars borde det vara bra med mig. Har alltså idag fått mitt första godkända värde, ca 9 månader efter missfallet startade...

Ludvigsmamma: Grattis! Håller tummarna. Vet du varför stickorna inte gett utslag?

Kram alla!

• vanna

Vombat - tänker på digHjärta 

grattis Ludvigsmamma!!!!

Styrka och välmående till alla{#emotions_dlg.flower}

själv hoppas jag på Plus denna månad ( har iof inte haft ÄL än .. men ändå)

• Ludvigsmamma

Tack alla söta för alla grattis!!!!!

Lavinia- Stickorna stegrade sig lite runt då jag ska ha ägglossning men det var inte ens hälften så starkt som kontrollstrecket...så jag får väl antagligen inte fullt utslag på äl stickor (har ju testat det flera månader och aldrig varit i närheten av lika starkt som kontrollstrecket) Hoppas  verkligen du fortsätter ligga under 5!!!!

Kasa-Hur e det med dig?

Vanna- Hoppas du också får ditt plus nu!!!

Till er allihopa önskar jag plus till er som får och lågt HCG till er som kämpar!!!!

• kasa01

Ludvigsmamma, tack ganska bra! Har gått på akupunktur hos Dr nie en vecka, och det har gjort mycket för "deppet" om man säger så. Fick tillbaka mitt sista frusna embryo i måndags, så nu ruvar jag igen. Tror inte jätte mycket på denna omgång dock, har fått så mycket hormoner att det känns väldigt onaturligt. MEn det är klart vi hoppas.

Vombat, nåt nytt? Tänker på dig!

Lavinia, vad skönt! Hoppas det fortsätter så. Stor kram.

• Ludvigsmamma

Kasa....jag tycker absolut att det är din tur nu!!! Kommer hålla tummarna stenhårt!!!! Hjärta

• SuperMajjsan

Kasa: Jag kan inte annat än hålla med Ludvigsmamma, Nu är det din tur!!! Basta! Håller alla tummar

• Anonym (skräpmola)

Tillbaka från välbehövlig semester, urk vad trist det känns när vädret är som det är...

Vombat, blev så ledsen för din skull när jag läste ditt inlägg, vilket skit rent ut sagt. Jag hoppas du har gott stöd omkring dig som kan stötta dig i detta.

Grattis till dig Ludvigsmamma! Även jag plussade för drygt en vecka sedan. har väldigt svårt att tro att det kommer gå vägen denna gång dock, allt som har hänt har tagit ifrån mig den möjligheten att vara glad. Mår alldeles för bra tycker jag så nojar över det och förväntar mig att börja blöda närsomhelst. Drygt 2 veckor till ultraljud, lång väntan...

kram till er alla

• Ludvigsmamma

ÅÅÅÅÅ jag ryser skräpmola.....GRATTIS!!!!!!! Du ska se att  vi får våra små decemberbebisar (eller ska ni ha i nov?) Men jag é exakt lika nojjig...ska ringa imorgon för ett vul!!!!

Kraaaaam!!!!!!

• SuperMajjsan

Grattis skräpmola!!!
    Härligt med fler glada besked i tråden

Jag var galet nojig ända tills jag kände lillen börja kicka runt därinne, VULet hjälpte typ en dag och sedan var jag nojjig igen Det går nog inte att låta bli att vara nojjig när man varit med om allt som vi har varit!
    jag håller alla tummar för att det går bra för dig också!

Vombat: Hur går det för dig vännen?

Svar på tråden Mola/Druvbörd