Löpartråden 13
Hehe, okej :) jag började springa när jag var 6år .
Men hey, bra gjort att börja ju!
Fetthalt skulle jag inte våga mäta:P
Jag köpte såna compressions strumpor. Syster bara " förr hette de stödstrumpor :P"
Hehe, okej :) jag började springa när jag var 6år .
Men hey, bra gjort att börja ju!
Fetthalt skulle jag inte våga mäta:P
Jag köpte såna compressions strumpor. Syster bara " förr hette de stödstrumpor :P"
Jag tänkte att strumpan skulle hjälpa till att stabilisera vaden och göra så att muskeln återhämtar sig snabbare.
Jag har inte sprungit på 5 dagar. Jag dör av tråka.
Idag ställde jag löpbandet på jättebacke och gick. Får hålla mig från att öka takten :/
Är såå less på den där crosstrainern .
Min muskelbristning är inte bra. Än.
Jag renoverar hus..dag 2. Jag får väl springa igen om 1år eller nåt :P
Nåja.. Blir ju crosstrainern på gymet på måndag igen. Min muskelbristning är inte bra.
Jag gillar också intervaller! Fart! :D
Krya på dig D! Jobbigt :(
Men jösses! Vilka galningar !
Själv sprang jag 7km ute igår , väldigt skönt! Men det var inte många ute. Jag måste också träna lite annat på gymmet, eftersom jag lätt får ont i benhinnorna. Men det roligaste är att springa! :)
Nu är det -14 här, så idag blev det ingen tur . -5 till -6 funkar för mina lungor :)
Hehe! Jag gillar gymmet :)
Idag blev det crosstrainer, körde något program, där man ibland byter håll och kör bakåt och ibland bara armar. Lite roligare med omväxling :)
Sedan var jag tvungen att köra lite på bandet ,10*20 sec ,10sec vila emellan. :)
Idag har det blivit längdskidåkning :)
6,7km ute idag:) lite mycket snö men skönt!
Mellan 10-12,9 i hastighet på bandet . 1-2% lutning. Kör jag mina tabata intervaller har jag mellan 13,5-14,5.
Och här finns fläkt på löpbande.
Idag blev det rodd.. Hur tråkigt ! :) Men jag måste avlasta benen lite.
Sprang ute idag, men tyckte fötterna domnade av kylan ! För att inte tala om lungorna , så det blev inte så långt! Imorgon tar jag gymmet :)
Jag sprang drygt 6 km på löpbandet idag. Här är det jättehalt ute!
Vad är intervall flex? Något program?
Jag sprang 5,3km ute idag. Var isgata på ett par ställen, irriterande!
Ska någon springa vårruset? Tänkte ta det som ett delmål i träningen :)
Usch då. Du har gjort illa dig?
Jag förstår. Hoppas det blir bra snart!
Jag sprang vårruset förra året , tycker det var kul. Stod då i led 2? Iår blir det första led i sånt fall. Startade 5min efter första led i fjol och kom i kapp massor av folk, lite irriterande. Jag ville också springa på för att få en bra tid till sidening till tjejmilen.