Inlägg från: Läskande |Visa alla inlägg
  • Läskande

Löpartråden 13

Hehe, okej :) jag började springa när jag var 6år .

Men hey, bra gjort att börja ju!

Fetthalt skulle jag inte våga mäta:P

Jag köpte såna compressions strumpor. Syster bara " förr hette de stödstrumpor :P"

• Läskande

Jag tänkte att strumpan skulle hjälpa till att  stabilisera vaden och göra så att muskeln återhämtar sig snabbare.

• Läskande

Jag har inte sprungit på 5 dagar. Jag dör av tråka.

Idag ställde jag löpbandet på jättebacke och gick. Får hålla mig från att öka takten :/

Är såå less på den där crosstrainern .

Min muskelbristning är inte bra. Än.

• Läskande

Jag renoverar hus..dag 2. Jag får väl springa igen om 1år eller nåt :P

Nåja.. Blir ju crosstrainern på gymet på måndag igen. Min muskelbristning är inte bra.

Jag gillar också intervaller! Fart! :D

• Läskande

Men jösses! Vilka galningar !
    Själv sprang jag 7km ute igår , väldigt skönt! Men det var inte många ute. Jag måste också träna lite annat på gymmet, eftersom jag lätt får ont i benhinnorna. Men det roligaste är att springa! :)

• Läskande

Hehe! Jag gillar gymmet :)
    Idag blev det crosstrainer, körde något program, där man ibland byter håll och kör bakåt och ibland bara armar. Lite roligare med omväxling :)
    Sedan var jag tvungen att köra lite på bandet ,10*20 sec ,10sec vila emellan. :)

• Läskande

6,7km ute idag:) lite mycket snö men skönt!

Mellan 10-12,9 i hastighet på bandet . 1-2% lutning. Kör jag mina tabata intervaller har jag mellan 13,5-14,5.

• Läskande

Sprang ute idag, men tyckte fötterna domnade av kylan ! För att inte tala om lungorna , så det blev inte så långt! Imorgon tar jag gymmet :)

• Läskande

Jag sprang vårruset förra året , tycker det var kul. Stod då i led 2? Iår blir det första led i sånt fall. Startade 5min efter första led i fjol och kom i kapp massor av folk, lite irriterande. Jag ville också springa på för att få en bra tid till sidening till tjejmilen.

Svar på tråden Löpartråden 13