-
Ska det inte bli halva reapriset alls menar du?passau skrev 2011-01-18 09:40:24 följande:Ingen mer rea på lindex enl kundtjänst...
-
Hurra, PoP vinteroverall inköpt för halva priset! Trodde inte de sänkte dessa så mycket men de gör tydligen det på vissa färger. Nu ska vi bara lämna tillbaka den vi köpte på 30%-rean.
-
Vincent hade halva priset på vinterkängor.Wailea skrev 2011-01-20 22:11:10 följande:Någon som har fyndat skor någonstans? Vinterkängor/stövlar från storlek 25 och uppåt. Blir det halva rea priset på sådant?
-
Jag handlade på två Lindex igår, behövde inte radera sms:et och inte visa det heller, det var lindexkortet som var det viktiga att dra för att få rabatten där.
-
Nu kom sms om halva reapriset på Kapp-ahl mot medlemskort och sms.
-
alla får väl sms om ni är medlemmar???
-
var i en kapp-ahl nu, otroligt litet reautbud, köpte några tröjor bara.
-
Var det några ytterkläder mm?passau skrev 2011-07-18 12:38:17 följande:Oj, jag handlade massor... Jätte fina kläder på flock...
-
Köper ni kortärmade kläder/sommarkläder på reorna? Att använda när då, i år eller nästa sommar? Jag var på två PoP och två Lindex idag, jättelite kul fanns det, tråkigt!
-
Verkar bara vara vissa kappahl som har halva reapriset fortfarande, vissa hade det tydligen bara förra veckan.