Inlägg från: Alexi |Visa alla inlägg
  • Alexi
    ZZ12 skrev 2011-08-06 14:19:29 följande:
    Precis köpt!  Jag har en snart 2-åring, och jag lade till 2.5 cm i växtmån i storlek... 
    Jag hoppas (o tror) det blir bra
    Nu har jag också köpt Kavat Defender via Ellos, köpte ca 2,5 cm större också till min 2,5-åring, hoppas det blir bra!
  • Alexi

Brukar det vara något bra på BR-rea, eller typ massa sommarleksaker bara?

• Alexi
    winters skrev 2011-08-31 16:25:11 följande:
    och när de hade 3f2 på rean så var de ännu billigare! Skrattande
    Va, var såg du det?
  • Alexi
    passau skrev 2011-10-30 10:35:33 följande:
    har gjort en blogg om halva rean där alla tidigare datum står mm...

välkomna!
    halvareapriset.blogspot.com/
    Vilken bra blogg!

Men du, typsnittet är inte särskilt lättläst om det är ok att jag tycker till lite... 
  • Alexi

Hur är det inför julen, brukar affärerna ha någon rea/kampanjer på leksaker? Dvs jag undrar om man ska avvakta lite med att handla sånt?

• Alexi
    oOMayaOo skrev 2012-01-08 20:45:02 följande:
    Är det nån som vet vilka PoP-butiker i Sthlm som har mycket kvar på rean? Jag har varit till Gallerian, Skärholmen och Farsta. Sen är jag även intresserad av Stadium och Lindex.
    Västermalmsgallerian hade tonvis med kläder på rea när jag var där vid lunchtid idag.
  • Alexi
    watership down skrev 2012-01-10 15:10:50 följande:
    oki, kanske ska försöka åka till Lindex i morgon då :) vill ha lite nya trosor. fast iofs var det ont om sådana på rean så de är väl slut nu...

förresten, är det nån som vill uttala sig om det är lönt att gå med i Lindex kundklubb? Får man många rabatter och förträde till rea och sånt? har varit lite emot Lindex eftersom de har sitt medlemskort som betalkort (fast man kan betala med annat kort oxå men för att få bonus på det man handlar ska man väl betala med deras betalkort?)
    Nej, jag har bara lindexkort som medlemskort, absolut inte betalkort. Det var för flera år sedan de ändrade detta.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2