• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Scarlett77
    Therese1981 skrev 2011-03-19 07:06:16 följande:
    någon rabatt på hm?
    H&M Har 10% rabatt på alla barnkläder på nätet, finns även en kod som gäller 20 % på alla barnkläder tom juni tror jag. sen är det köp 3 betala för 2 på alla barnkläder i H&Mbutik för medlemmer.
  • aglili
    Scarlett77 skrev 2011-03-19 18:15:28 följande:
    H&M Har 10% rabatt på alla barnkläder på nätet, finns även en kod som gäller 20 % på alla barnkläder tom juni tror jag. sen är det köp 3 betala för 2 på alla barnkläder i H&Mbutik för medlemmer.
    Jag fick bara utnyttja koden tag 3 bet 2 i butik en gång. Alltså ja gköpte 9 saker men fick bara en gratis
  • ZZ12

Det har tipsats om det förut av ngn, men Stadium har Timberland barnkängor för 199:- på nätet (tidigare 599 .  Prisvärt tycker jag, så har beställt o hoppas att de passar!

(dock insåg jag, precis efter jag beställt , att det nog kommer vara försent att anävnda denna vår, men till hösten kan det ju vara bra att ha ett par liggandes till!)

• nycsthlm
    ZZ12 skrev 2011-03-22 22:32:42 följande:
    Det har tipsats om det förut av ngn, men Stadium har Timberland barnkängor för 199:- på nätet (tidigare 599 .  Prisvärt tycker jag, så har beställt o hoppas att de passar!

(dock insåg jag, precis efter jag beställt , att det nog kommer vara försent att anävnda denna vår, men till hösten kan det ju vara bra att ha ett par liggandes till!)

tack för tips. vr inne förett tag sedan men hittadeinte de där för 199. vilka storlekar gäller det?
  • star67

när ska hm ha 10% på ett köp?? för ett tag sen de hade ett kod som gav 20 på ett helt köp var den för dam också??

• winters
    star67 skrev 2011-03-23 11:19:44 följande:
    när ska hm ha 10% på ett köp?? för ett tag sen de hade ett kod som gav 20 på ett helt köp var den för dam också??
    det är väl club-dagar nästa vecka har jag för mig
    Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2