• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80
    FridaLee skrev 2011-02-17 21:23:38 följande:
    En besafe på 50% en bakåtvänd tror det blev 1800:- efter rabatt. sen fanns det Britax hi-way och några mer stolar lite babyskydd och bältesstolar. Det var 50% på allt som inte var 70% tror det var åkpåsar och diverse barnvagnstillbehör som var 70%. Var br asugen på en vagn de var ju 50% på de med men jag har redan 4 st varav 2 st nya som står och väntar på att bebis ska födas he he. Men folk var som galna men det förstår jag tex en Teutonia spirit med 50% rabatt eller en maclaren på 50% det är ju bättre priser än begagnat.
    oj oj jag ska dit å mannen ska med! tack för tipset!
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • star67
    FridaLee skrev 2011-02-17 21:23:38 följande:
    En besafe på 50% en bakåtvänd tror det blev 1800:- efter rabatt. sen fanns det Britax hi-way och några mer stolar lite babyskydd och bältesstolar. Det var 50% på allt som inte var 70% tror det var åkpåsar och diverse barnvagnstillbehör som var 70%. Var br asugen på en vagn de var ju 50% på de med men jag har redan 4 st varav 2 st nya som står och väntar på att bebis ska födas he he. Men folk var som galna men det förstår jag tex en Teutonia spirit med 50% rabatt eller en maclaren på 50% det är ju bättre priser än begagnat.
    ohhh och jag som letar efter vagnar synd att den är så långt från oss.
  • ZZ12
    winters skrev 2011-02-15 14:32:25 följande:
    stadium hade timberland goretex-kängor för 199 kr i dag i barnstl!
    Ngn  som har en bild på dessa??  Eller modell namn?  Vet ni om de passar på lite knubbigare barnfötter?

Tack! 
  • anette 81

ZZ12 skrev 2011-02-18 08:53:31 följande:
    Ngn  som har en bild på dessa??  Eller modell namn?  Vet ni om de passar på lite knubbigare barnfötter?

Tack! 
    tror att det kan ha varit dessa

min dotter inte fick plats med foten o hon har breda/knubbiga fötter
  • charmmiss
    anette 81 skrev 2011-02-18 09:11:31 följande:
    tror att det kan ha varit dessa

min dotter inte fick plats med foten o hon har breda/knubbiga fötter
    dessa är väl inte timberland, utan adidas
  • anette 81
    charmmiss skrev 2011-02-18 09:12:29 följande:
    dessa är väl inte timberland, utan adidas
    aha sorry, såg inte det stod timberland
  • charmmiss
    anette 81 skrev 2011-02-18 09:17:05 följande:
    aha sorry, såg inte det stod timberland
    ingen fara
  • Arctura

Var på Coop i Östersund nyss o då säljer de ut friends vinterkängor i blått, lila o svart för 50% om det är nån som behöver nya vinterskor så här i slutet på säsongen... här i Jämtland har vi iallafall ca 1½-2 månader kvar med vinterskor o min dotter har lyckats totalt slita ut sina Mc Kinley vinterkängor. Så jag passade på att köpa ett par för 174kr som hon kan slita på tills det blir dax för fodrade stövlar!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2