• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • nycsthlm
    ZZ12 skrev 2011-02-18 12:19:05 följande:
    Är det dessa timberland som säljs för 199 ?  (om de isåfall är på halva-rea priset)

Passar de isåfall breda fötter?  Ngn som har innermått för stl 23, 24 eller 25?

Tack!!!!!

www.stadium.se/mode/junior skor/kangor-stovlar/112040/timberland-hypertrail-h -l-wp
    Jag ser inte att de kostar 199. Är det de mindre storlekarna som kostar så? Det står 399 precis innan check out för mig.
  • star67

jag fick ett kod på Fuji Direkt  fraktfri men hittade den inte någon har den??

• Linapina

Nån som bor i närheten av Ljungskile?

Var inne på Minimode igår och köpte Didrikssons sherpa-fleece för 90;- (den var på 70% rea). Den fanns i grått, gult eller ceriserosa. Glömde att kolla vilka storlekar den var i, men vi köpte stl 80, och jag tror att storlekarna var 80 och uppåt?

Det hängde lite annat på 70% med, men det fanns inte så mkt kvar...

• Ekorrfamiljen

På Intersport i Visby hade de en hel del Didriksons för halva priset. Inget jag behövde just nu, tyvärr, men visst suger det i shoppingtarmen när man ser de röda lapparna.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • lilyanna

Kan tipsa om 50% på canvas hos Extrafilm, gäller endast idag med...
    Kod: canvas11

Oliver 070327, Alvin 090804
  • star67
    HugoochVilma skrev 2011-02-20 21:04:47 följande:
    www.fujidirekt.se/portofritt
    ohh tack snälla jag funderade på att kolla ikväll igen på mina email´adresser. har gjort flera gånger men hittade inte. tack tack
  • passau

Fanns d ngt mer kul i Ljungskile? Kanske skulle ta en sväng i morgon?!

• star67

någon som använder libero tvättservetter mycket de har på coop för halva priset nu.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2