• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • busigsysterJenny

VIX är en person i forumet
    Hon hade handlat på Name it till 70%

• Piggley Wink

name it rea finns på bestsellers webshop, det är dit man kommer om man googlar name it... i samma shop finns Vero moda, VILA och några till så mamman kan få lite fynd i samma fraktkostnad

H juni 07, N november 10
  • JVmamma

Handlade på H&M för halva reapriset idag. De hade tydligen börjat med det redan i måndags. Konstigt att ingen annan här har skrivit om det tidigare!

• passau

Var på hm i mån å inget halva rean här... Stog d skyltar? Kanske ska ta en sväng idag...

• aglili
    passau skrev 2011-07-14 08:02:19 följande:
    Var på hm i mån å inget halva rean här... Stog d skyltar? Kanske ska ta en sväng idag...
    Var på hm igår, inte ½ rea där heller.
  • Mineo

Är inte halva rean på hm här heller... ytterst sällan de kör halva på hm här. De brukar sänka mer isåfall.

♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • passau

Ringt lindex... 2f1 på strumpor å acc både dam å barn å på dam toppar... Ej barnkläder iaf... Kan ha varit ngt mer...

• JVmamma
    passau skrev 2011-07-14 08:02:19 följande:
    Det är nog olika i olika butiker, beror väl på hur mycket de sålt på den "vanliga" rean.
    Det var inga skyltar utanför. Det retar mig att jag inte gick in när jag gick förbi där i måndags! :(
    Första dan är ju alltid bäst!
  • Jempajenny

Är nyfiken på när Lindex börjar sin halva reapriset...? Någon som kommer ihåg hur det var förra sommaren? Kanske väntar de till BB eller löning.

• Xgirl83

Lindex var senare förra året, inte förrän mot slutet av juli tror jag. Men de har ju redan haft Ta 2 betala för 1 i webshopen.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2