• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ÖNadja
    star67 skrev 2011-07-18 20:34:54 följande:

gick bra utan sms bara med kort första butik men andra tittade på sms. lindex har t2bt1 på damkläder.

på "mitt" Lindex va de bara på toppar och blusar på dam.
  • Mineo
    ÖNadja skrev 2011-07-18 19:42:48 följande:
    När ja kom till min närmaste kappahl butik behövdes inget mess, halva rean gällde alla.
    Lite konsigt, medlemmar brukar ju få förtur.

Handlade hur som helst för ca 600 kr så ja hittade en hel del!

sen gick ja in på lindex å handlade för strax över 600 kr där med och har tänkt åka till ett annat Lindex sen å köpa om det när det blir 2f1. Nån som gjort det på lindex nån gång?
    Jag frågade även i butik hur länge öppet köp det är å dom sa 7 dagar på rean, men när ja kollade på kvittot så står det inget om det. Bara nåt i stil med "Öppet köp i 30 dagar, gäller även(?) plomberade underkläder och badkläder". Alltså, om ja inte frågat en personal så jag hade tolkat det som att jag har 30 dagar även på rean?
    Oftast brukar det ju stå "30 dagars öppet köp gäller dock ej rea, underkläder  osv".
    här har kappahl haft halva rean sen förra veckan för alla!!
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • ÖNadja
    Mineo skrev 2011-07-18 20:41:38 följande:
    här har kappahl haft halva rean sen förra veckan för alla!!

Ja är lur på att det varit igång här också ett tag, men tyvärr så är närmaste butik 4 mil bort så det är FL som håller mej uppdaterad. Glad
  • star67
    ÖNadja skrev 2011-07-18 20:40:26 följande:
    på "mitt" Lindex va de bara på toppar och blusar på dam.
    det var kanske det här också jag kollade inte så noga vill inte handla något till mig där ifrån till mig just nu för utom strumpor och strumpbyxor men hittade inget där men hittade 3 par strumpbyxor i kappahl för 12 krFlört par ordpris 129kr jätte bra kvalitet.
  • Flickmamma

HM hade kanonrea i Köpenhamn, var där i fredags och handlade för 330 dkr och fick kläder som hade nypris på 1219 dkr! Och allt var till mig själv! Händer INTE ofta!

• Jempajenny

Var på Lindex idag och frågade om 2 för 1 på barnrean och fick svaret "snart" och en menande blick... Vågar vi spekulera?! Är det inte på torsdagar som deras erbjudanden brukar komma...?

• Kinne79

Mitt Lindex börjar i morgon, men vet att de redan börjat i Ystad.

• Flickmamma

Ystad brukar jag ta en tur till varje sommar, deras Lindex brukar ha en kanonrea. Var även i Ängelholm förra året och gjorde finfina fynd! Har idag varit på Åhléns i Malmö och hängt undan 3 plagg till ikväll, de har ta 3 betala för 2 men börjar nästan ångra mig.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2